Lidt nyt om Tam og de andre misser
Fra : Aragorn Elessar

Dato : 29-11-04 11:43

Hej allesammen.

Jeg var oppe og besøge mine forældre i weekenden, og der var knas med
killingerne.
Heldigvis rettede det sig af sig selv mens jeg var der.

Der er sket det, at Tam er kommet op at slås med en fremmed kat kort før
weekenden, så han har skadet den ene tå.
Han var så inde i weekenden og fik mulighed for at slappe af og komme lidt
til hægterne, han var meget bange for at gå ud til at begynde med, men det
ændrede sig lidt efter lidt, og da jeg var der, gik han alene ud - helt ud,
han havde ikke turdet gå forbi lågen på terrassen og ud i haven, så det var
da fremskridt.

De to andre killinger - Silke og Pelle - vendte tilbage efter at have været
væk et døgns tid, og det hjalp gevaldigt på Tams humør at hans søskende kom
tilbage.
Vi ved så ikke om de to andre er blevet forskrækkede over balladen og er
løbet væk, men nu er de ihvertfald alle tilbage, og i højt humør igen.
Men under alle omstændigheder ryger Tam til dyrlægen her i løbet af ugen, så
han kan få kikket på sin skadede tå, og så tager vi neutralisering,
vaccinering og øremærkning med, nu han alligevel skal derover.
Så han er den første af mislingerne der ryger igennem møllen.

Ellers går det godt med misserne, både killinger og de to andre voksne katte
har det godt, bortset fra knaset med Tams tå.
Der kommer nok snart nye billeder op i albummet af misserne, jeg har taget
dem, de skal bare knaldes over på pc'en - og da eksen har kortlæseren, går
der lige et par dage, inden de kommer i min mappe.

Jeg håber jeres misser har det godt allesammen, for der kan jo lynhurtigt
ske alting med de pokkers dejlige kræ.
Pløhwadr, man bliver helt - yrf! - når misserne får rifter!

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
www.welles.dk