ECS K7S5A v1 og processor
Fra : Carl

Dato : 29-11-04 10:59

Hej
Jeg har et ECS K7S5A version 1 bundkort med en Atlon XP 1400+ processor, og
tænker på at montere en Atlon XP 2400+. Kort og processor er med 266 FSB.

Render jeg ind i problemer?

Carl

Fra : JK (at mail dot dk)

Dato : 29-11-04 12:10

On Mon, 29 Nov 2004 10:59:18 +0100, "Carl" <fornavn@efternavn.dk>
wrote:

> [...]
>tænker på at montere en Atlon XP 2400+. Kort og processor er med 266 FSB.

Nej :
http://www.ecsusa.com/support/table_amd.html

Du skal have mindst næstnyeste bios:
http://www.ecsusa.com/downloads/k7s5a.html

fra sensommer 2002.

Når man skifter cpu, er det bedst, hvis elektronik er helt
afladt/kold. Har engang brændt mig på swap af cpu (uden power på
naturligvis). Reset cmos medens du har power frakoblet og skifter cpu.
Ellers skulle der ikke være noget. Når den booter med den nye cpu, går
du ind i bios og sætter fsb til 133/133 for cpu/ram. For default er
sikkert 100/100.

mvh

John

Fra : Peter J

Dato : 29-11-04 18:13

"Carl" <fornavn@efternavn.dk> skrev i en meddelelse news:41aaf2e5$0$56262$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> [...]
> Jeg har et ECS K7S5A version 1 bundkort med en Atlon XP 1400+ processor, og tænker på at montere en Atlon XP 2400+. Kort og

Hvad skal du have for den gamle processor ?
Du må gerne svare direkte :
webmail@mailme.dk

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 29-11-04 20:29

Peter J wrote:

> Du må gerne svare direkte :

_Du_ måtte gerne sende dit direkte indlæg til ham, jvf. denne gruppes
fundats vedr. køb og salg.

FUT er sat til netiketten.

Jesper G. Poulsen