Utflyttet fra Norge til Danmark
Fra : Steinar Nyløkken

Dato : 28-11-04 23:50

Hei, kjære slektforskervenner i Danmark!
Min kones grandtante flyttet til Danmark (Nyborg) og giftet seg der, men jeg
han vanskelig for å spore opp data:
Dorothea Johanne (f. Annaniassen) født: 04.01.1891 - Gift med Hans Fredrik
Andersen.
De tok senere navnet Løkkebø og fikk fire barn: Betty, Niels Erik, Egil, og
Margit.
Kan noen hjelpe meg med dødsdato for DJ og fødsels- og dødsdato for HF (samt
dennes opprinnelse) med mere??

--
Steinar Nyløkken
OSLO - Norge

Fra : Ukendt

Dato : 29-11-04 06:40

"Steinar Nyløkken" <elisabeth.steinar@c2i.net> skrev i en meddelelse
> [...]
og
> Margit.
> Kan noen hjelpe meg med dødsdato for DJ og fødsels- og dødsdato for HF

En søgning på navnet Løkkebø i Kraks vejviser (www.krak.dk) under fanebladet
Personer, giver 14 hits, de fleste på Fyn. Et af hittene er en Niels Erik
L., bosat i Nyborg.

--
Helmer punktum Christiansen snabel-a oncable punktum dk

Fra : Fl. Svendsen

Dato : 29-11-04 09:28

> [...]
> Hei, kjære slektforskervenner i Danmark!
> Min kones grandtante flyttet til Danmark (Nyborg)> --
*********'''
Hej Nyløkken.

http://www.nyborgbibliotek.dk/nytweb/nbNyborgBibliotek/NyborgLokalhistoriskeArkiv.htm
finder du adresse og e-postadresse.
Prøv at sende dem en forespørgsel om din slægt skulle stå i deres arkiv,
aviser eller andet.

Du bor jo så langt væk at de måske lige vil hjælpe dig med dette.
Hilsen Flemming.

Fra : Erling Vester Jacobs~

Dato : 29-11-04 13:24

Ved søgning på Google finder du adskilligt om familien, bl.a. :

Om Niels Erik Løkkebø:

http://www.documentas.dk/udgivelser/soemand.htm

- Og e-mail adresser

Hanne Løkkebø: halo@nyborg.dk

Ole Løkkebø: ol@middelfartbibliotek

Der er muligvis meget mere at hente ved at gennemgå søgemaskinerne på
nettet.

VH

Erling Vester Jacobsen.

Fra : Steinar Nyløkken

Dato : 29-11-04 21:08

Takker for innspill og skal forsøke de forskjellige muligheter.

Steinar