Måske OT: TV-serien "Banken" (The Moneycha~
Fra : A.

Dato : 28-11-04 16:40

"Banken" (The moneychangers) baseret på roman af netop afdøde Arthur Hailey.

Denne TV-serie gik i Danmark i slutningen af 70'erne og igen ca. 1995.

Jeg gik glip det meste af den begge gange og den findes mig bekendt ikke på
video eller dvd. Har søgt en del, men har ikke haft held med mig.

Kan nogen skaffe den eller låne mig en kopi ?

Det vil nok være imod copyright-lovgivningen, men hvad gør jeg ellers ?

A.

Fra : Stærk Tobak

Dato : 28-11-04 18:38

Der findes faktisk en tv gruppe.

--
Gerner

Folk med stress bruger planlægningskalendere.
Folk der bruger planlægningskalendere får stress.
(denne signatur er beskyttet mod kommentarer).

Fra : A.

Dato : 28-11-04 19:54

Tak skal du have. Jeg har også postet den i tv-gruppen. Men nu prøver jeg i
min desperation også film samt tv+video-gruppen.. Måske nogen kender
nogen...