PCI-Express til socket 939
Fra : Snavox

Dato : 28-11-04 13:42

Hej.

Fås der allerede sådanne bundkort, eller er det kun NF4, der er bestykket på
den måde?

Venlig hilsen

Poul

Fra : sniper_Nolight

Dato : 30-11-04 20:55

> Fås der allerede sådanne bundkort, eller er det kun NF4, der er bestykket
> på den måde?

de er lavet, jeg har dog ikke selv fundet nogen i dk butikker endnu - af
selvsamme årsag har jeg udsat en opgradering til først i det nye år - der
regner jeg med de er der - et nyt msi med nforce 4 er på vej og det vil jeg
have Jeg ville have opgraderet nu, men fortrød - jeg ville have pci
express med - højst sandsynligt vil der være agp kort i laaang tid endnu og
det vil aldrig blive et problem, men på den anden side, nu har der været agp
i flere år, så hvorfor købe nyt bundkort lige på dørtærsklen til en helt ny
teknologi - det kan man ligeså godt tage med.

Jeg har besluttet mig for socket 939 og athlon 64 - for at spare penge havde
ejg osse en oc'et sempron i tankerne, men ofte er min pc tændt meget lang
tid ad gangen og den stress er der ingen grund til at udsætte maskinen for -
jeg er osse blevet træt af blæserstøj - nu vil jeg prøve at have en stille
pc
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Snavox

Dato : 01-12-04 11:18

Hej.

, så hvorfor købe nyt bundkort lige på dørtærsklen til en helt ny
> teknologi - det kan man ligeså godt tage med.

Præcis mine overvejelser. Jeg har også stillet et spørgsmål i grafik-gruppen
vedr. X800 Pro VIVO til PCI-E for at høre, om det lige så let som
AGP-udgaven kan moddes til X800XT.

> [...]
> lang tid ad gangen og den stress er der ingen grund til at udsætte
> maskinen for - jeg er osse blevet træt af blæserstøj - nu vil jeg prøve at

Samme her. Jeg går nok efter en 3200 eller en 3500, hvis de når at falde
tilstrækkeligt meget i pris. De oc'er åbenbart uden problemer til noget, der
ligner 3800. Og så skal jeg have en støjsvag strømforsyning....

Venlig hilsen

Poul

Fra : sniper_Nolight

Dato : 01-12-04 17:04

> Præcis mine overvejelser. Jeg har også stillet et spørgsmål i
> grafik-gruppen vedr. X800 Pro VIVO til PCI-E for at høre, om det lige så
> let som AGP-udgaven kan moddes til X800XT.

det vil jeg da osse gerne vide

> Samme her. Jeg går nok efter en 3200 eller en 3500, hvis de når at falde
> tilstrækkeligt meget i pris. De oc'er åbenbart uden problemer til noget,
> der ligner 3800. Og så skal jeg have en støjsvag strømforsyning....

en 3500+ ligger på omkring 2k ¨å til den tid er jeg sikker på de fås til
fine priser - meget af min hardware genbruger jeg, så jeg tror faktisk man
kan få en super pc for en fair sum penge - som altid er det et nyt
grafikkort der er dyrest - hvis man bare ikke ville spille på sin pc, så
havde vi slet ikek den har samtale - men det vil vi!