Mistet kode til bluetooth?
Fra : sls\(2770\)

Dato : 27-11-04 22:58

Hej NG!!

Jeg har købt en Nokia Bluetoot, mener den hedder HW-03. Men ham jeg har købt
den af kan ikke finde koden. Er der noget at gøre?
Han har stadig kvitteringen på den.

Mvh Sid

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 28-11-04 09:54

"sls(2770)" <sls@FJERNsol.dk> wrote in message
> Hej NG!!
>
> Jeg har købt en Nokia Bluetoot, mener den hedder HW-03. Men ham jeg har
> købt den af kan ikke finde koden. Er der noget at gøre?

har du prøvet 0000? det plejer være standart koden håndfrisæt

Fra : sls\(2770\)

Dato : 28-11-04 16:29

> "sls(2770)" <sls@FJERNsol.dk> wrote in message

> har du prøvet 0000? det plejer være standart koden håndfrisæt

Det virkede desværre ikke..
Det er en HS-3W hvis der er nogen der har en kode til den jeg kan prøve.

Mvh Sid

Fra : Tommy Jensen

Dato : 28-11-04 17:08

Hej

Jeg har et andet nokia BT headset på den sidder der en lille label under
batteriet derpå er der nogen tal og der er kode også. Meget smart ikke nokia
fordi det der er smat med disse headset er jo at men ikke får noget ud af at
stjæle det da man ikke har koden, HE HE godt gået igen NOKIA.

MVH
Tommy