Skærme
Fijala 3554
tvkort til pc og lcd-fladskærm ?
Fra : Punish The Deed, Not~

Dato : 27-11-04 22:11

Hej jeg har en LG-rz30lz50 lcdskærm og min pc er tilsluttet der var
desværre ikke PIP som dur sådan at jeg kan have pc på den ene halvdel
og tv på den anden men nu tænker jeg at løsningen er at jeg køber
et tvkort til pcen, og nu mit spørgsmål er der noget specialt jeg skal
lede efter min skærm er 30tommer og kører 1280/768 jeg vil gerne have
et kort der kan dække det halve af skærmen så jeg kan have min
explorer osv på den anden halvdel, hvad skal sådan et kort så hedde,
koste og være i opløsning osv ?

på forhånd tak

jeg har engang haft et pinnaclekort som jeg var tilfreds med på min
19tommer pcskærm men nu er det en 30tommer lcd så er lidt nervøs for
at købe noget der kun kan vise et lille bitte billede, er ikke så god
til at regne opløsninger ud