T630 programmer og wap
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 27-11-04 13:41

Hej

Nu har jeg endelig fået en SE T630 der virker!

Jeg kunne nu godt tænkte mig at få et par programmer ind på telefonen. Som
fx msn messenger.. jeg har prøvet en bensmark program fra wap.lasyk.net men
hvor kan man ellers finde gratis programmer?

Og så er der et problem jeg ikke lige synes at kunne løse... Når jeg trykker
på Online knappen på højre side at telefonen, går den jo ind på startsiden
til Sonofon e-go som tager en krig at "downloade" og så koster det jo
sikkert kassen hver gang.. Kunne bare tænkte mig den gik på google eller
selv at indtaste en URL indenda, er dette ikke muligt? synes ikke lige jeg
kan finde noget...

Takker på forhånd, Bjarke

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 27-11-04 18:05

Bjarke Hansen wrote:
> [...]
> fx msn messenger.. jeg har prøvet en bensmark program fra wap.lasyk.net men
> hvor kan man ellers finde gratis programmer?

Har ikke testet om det virker, men da et forsøg:
http://www.tipic.com/
Ellers findes der også en side http://yamigo.com/ , hvor du kan bruge
"mine venner" funktionen til at køre MSN eller ICQ (min erfaring er dog
at det går meeeeget langsomt, med at sende og modtage beskeder, slet
ikke brugbart synes jeg) Også kun sjovt hvis man har GRPS, da det
sikkert ellers ville tage for meget tid, at ringe op og lign.

> [...]
> selv at indtaste en URL indenda, er dette ikke muligt? synes ikke lige jeg

Well, der er en anden mulighed som jeg selv bruger... Gå ind og opret et
bogmærke (kald den hvad du vil) og skrive følgende i adresse: "mailto:"
uden ".
Gå derefter ind i instillinger for din WAP/GPRS profil og vælg
avanceret->ny hjemmeside og vælge navnet på det bogmærke du oprettede
før, klik gem og gå ud igen.
Nu skulle den meget gerne starte en ny SMS hvis du klikker på online
knappen på siden af mobilen.... Dette kan slf' også bruges til at ændre
til en hvilken som helts anden side, som du selv efterlyser.

> Takker på forhånd, Bjarke

/Bjarke #2 :)