Ændring af ringe tid før kald bliver vider~
Fra : jjn

Dato : 27-11-04 08:05

Hvordan ændre jeg på ringe tid f'ør indgående kald bliver viderestillet til
telefonsvare.
Det er på en T610

Mvh
Jensen

Fra : Fischer

Dato : 27-11-04 08:30

> Hvordan ændre jeg på ringe tid f'ør indgående
> kald bliver viderestillet til telefonsvare.

Du trykker: **61*nnnnnnnn**tt#
og ringer op.
nnnnnnnn erstattes af nummeret til din mobilsvar.
tt er tidsforsinkelsen i sekunder, og kan være: 05, 10, 15, 20, 25 eller 30.

> Det er på en T610

Denne kode kan bruges på alle telefoner.

*Fischer

Fra : jjn

Dato : 27-11-04 08:43

Tak for hjælpen.