Mp3 i mobil?
Fra : Brian Hansen

Dato : 27-11-04 00:23

Hey there.

Hvad skal man ha' fat i, hvilket mærke/model og
hvad skal man evt. holde sig fra?

Mvh

Brian Hansen

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 27-11-04 09:43

> Hvad skal man ha' fat i, hvilket mærke/model og
> hvad skal man evt. holde sig fra?

Nokia 6230 og Motorola E398 er nok de to bedste bud. Begge har også mulighed
for ekstra hukommelseskort.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Chris G.

Dato : 27-11-04 17:06

Jeppe Vestergaard wrote:

> Nokia 6230 og Motorola E398 er nok de to bedste bud.

Næh, ikke nødvendigvis - de bedste MP3 mobiler (IMO) er (1) Siemens SL45(i)
og (2) Siemens SX1.

--
Mvh.
Chris

Fra : Skypost

Dato : 27-11-04 09:56

SE K700i

Fra : Lars Bøgvad

Dato : 27-11-04 12:34

K700i har bare ikke mere end 41 MB intern hukommelse og ingen ekstern...

Mvh Lars Bøgvad

Fra : RpR

Dato : 28-11-04 13:33

> K700i har bare ikke mere end 41 MB intern hukommelse og ingen ekstern...

Åhr hold op, det er da nok til.. 3 sange af god kvalitet

--

- RpR
MopedGallery - More addictive than heroine

Fra : Brian Hansen

Dato : 28-11-04 14:48

RpR wrote:

> Åhr hold op, det er da nok til.. 3 sange af god kvalitet

LOL og så på shuffle...

Takker alle for input.

Har luret lidt på den kommende 6630, da jeg samtidig godt ku'
tænke mig en med kamera, men mener ikke at de på noget tidspunkt
har været gode nok, hvad 6630 måske er (?), som er oppe på 1.23 megapixel,
med en opløsning op til 1280x960, hvor mit umiddelbare mindste krav har været
1024x768 som jeg bruger på pc'en.
Har dog ingen anelse om hvor god den er til mp3?

--
Mvh.

Brian Hansen