Skærme
Fijala 3554
lg rz30lz50-lcdskærm
Fra : Punish The Deed, Not~

Dato : 26-11-04 22:07

ved nogen om man bare skal bruge plug&play driver til sin lcdskærm når
man bruger den som pcskærm i stuen ? findes der ikke drivere til disse
skærme, jeg kunne ikke finde noget på deres hjemmeside ? er den
windows finder lige så god som hvis de selv lavede en driver ?

Fra : Palle

Dato : 27-11-04 01:31

"Punish The Deed, Not The Breed." <ninja@ninjasen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> skærme, jeg kunne ikke finde noget på deres hjemmeside ? er den
> windows finder lige så god som hvis de selv lavede en driver ?

Man bruger ikke drivere til skærme...

Fra : Punish The Deed, Not~

Dato : 27-11-04 22:02

On Sat, 27 Nov 2004 01:30:48 +0100, "Palle" <hother.papgaard@liam.dz>
wrote:

>"Punish The Deed, Not The Breed." <ninja@ninjasen.dk> skrev i en meddelelse

>Man bruger ikke drivere til skærme...

hmm er der noget jeg slet ikke har fattet mon har forskellige
computerskærme ikke forskellige drivere ? er det ikke det samme med
fladskærme/lcd skærme ?

Fra : Palle

Dato : 28-11-04 00:51

> hmm er der noget jeg slet ikke har fattet mon har forskellige
> computerskærme ikke forskellige drivere ? er det ikke det samme med
> fladskærme/lcd skærme ?

Næh, det har de faktisk ikke -medmindre du kalder en tekstfil med en liste
med mulige opløsninger for en driver.
Men for at vende tilbage til dit spørgsmål. Jeg har lige købt en Philips 30"
LCD (1280*768), og på et af egenskabsfanebladene for skærm**kortet** fandt
jeg denne opløsning, og med 70 Hz står computerbilledet perfekt: Et kvadrat
er kvadratisk og en cirkel er rund.

Fra : Punish The Deed, Not~

Dato : 28-11-04 01:39

On Sun, 28 Nov 2004 00:50:52 +0100, "Palle" <hother.papgaard@liam.dz>
wrote:

> [...]
>meddelelse

>Næh, det har de faktisk ikke -medmindre du kalder en tekstfil med en liste

hmm ok så har jeg vist lært noget nyt i dag har bare altid troet
at der fantes drivere til computerskærme

> [...]
>jeg denne opløsning, og med 70 Hz står computerbilledet perfekt: Et kvadrat

min kører også perfekt pcen fandt selv skærmen og alt står rigtigt,
jeg tænkte bare at jeg kunne gøre det endnu bedre ved at finde præcis
den rigtige driver men det ka jeg jo så ikke åbenbart

Fra : Palle

Dato : 28-11-04 11:16

> [...]
> jeg tænkte bare at jeg kunne gøre det endnu bedre ved at finde præcis
> den rigtige driver men det ka jeg jo så ikke åbenbart

Nej. Det er nemlig driveren til skærmkortet, der laver billedet.