Søges : Snegle
Fra : Kenneth Andersen

Dato : 17-05-01 21:49

Hej Alle...

En lille forhistorie...
Som så mange andre havde jeg før i tiden et kæmpe snegle problem, prøvede
endda at koge alt pynt, sten i akvariet og anskaffede mig nogen nye planter
men ligemeget hjalp det.
Jeg har fulgt denne nyhedsgruppe i et stykke tid og besluttede mig så for at
gå ud at købe nogen pragtsmerlinger Må sige det var de bedste penge
jegnogen sinde har givet ud..
I løbet af en uge var alle mine snegle pist væk...
Nu ved jeg at smerlinger godt kan leve af alm. foder men synes nu at det er
lidt syndt for dem at der ikke er flere snegle tilbage til dem så derfor !!
Snegle søges......
Så har du et snegle problem eller bare en hel masse snegle du vil af med
jammen så send mig en mail.
Kan lige informere om at jeg bor i Kbh. Ø

Med venlig hilsen
Kenneth.
Email: Kenneth@osterbrogaarden.dk

Fra : Carsten Gall

Dato : 17-05-01 23:06

Kenneth Andersen <Kenneth@osterbrogaarden.dk> skrev i en
> [...]

> jammen så send mig en mail.
> Kan lige informere om at jeg bor i Kbh. Ø

Jeg har en hel masse du kan få ganske gratis *s*, tag en stor spand med!

Carsten

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 18-05-01 13:19

"Kenneth Andersen" <Kenneth@osterbrogaarden.dk> wrote:
> Nu ved jeg at smerlinger godt kan leve af alm. foder men synes nu at det
er
> lidt syndt for dem at der ikke er flere snegle tilbage til dem så derfor
!!

Hej !

Jeg er også glad for mine smerlinger - jeg ser heller aldrig en snegl mere !

Men der er vist alligevel lidt tilbage, som gemmer sig - de viser sig bare
ikke - på et tidspunkt fjernede jeg smerlingerne - og der gik ikke længe før
sneglene kom frem igen - og så kom jeg smerlingerne i akvariet igen - og så
forsvandt sneglene igen !

Så selvom man ikke ser sneglene - så tror jeg nok at smerlingerne får sig en
lækker sneglemad i ny og næ alligevel !

--
M.v.h.
Jan Vestergaard