Skærme
Fijala 3554
Teil 1726
Utydigsheds Problem
Fra : Rasmus

Dato : 26-11-04 20:21

Min skærm er utydig.så utydig at man ikke kan læse bogstaverne der står ved
ikonerne ordenligt.
Jeg har en Dell Ultrascan P991 og et radeon 9800 Pro og jeg kan ikke se
billedet ordenligt når jeg kører med 1600x1200 med 85 HZ. Nogen der kan
hjælpe?

MvH Rasmus

Fra : Mads

Dato : 26-11-04 21:52

On Fri, 26 Nov 2004 20:20:40 +0100, "Rasmus" <Zombie9831@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>Jeg har en Dell Ultrascan P991 og et radeon 9800 Pro og jeg kan ikke se
>billedet ordenligt når jeg kører med 1600x1200 med 85 HZ. Nogen der kan

Hvordan ser teksten ud hvis du skifter frekvens til 75 Hz ?
Det kan ofte gøre en stor forskel.

mvh Mads

Fra : Rasmus

Dato : 26-11-04 23:35

Det bliver bare værre

Fra : Peter T.

Dato : 27-11-04 09:01

Rasmus leverede følgende historie fra de varme lande:

> Min skærm er utydig.så utydig at man ikke kan læse bogstaverne der
> står ved ikonerne ordenligt.

Hvor gammel er din skærm og er den overhovedet optimeret til at køre ved
1600x1200@85hz (selvom den sikkert kan klare det)?

--
"Jeg nøjes med mine 2x 2.5m2 til hver højttaler og det syntes jeg
lyder fint. Også selv om ekspedienten svor at et par tilspillede

Fra : Rasmus

Dato : 27-11-04 09:33

Den er 4 år gammel jeg ved ik om den er optimeret til at køre med ved
1600x1200@85hz

Fra : Peter T.

Dato : 27-11-04 11:13

Rasmus leverede følgende historie fra de varme lande:

> Den er 4 år gammel jeg ved ik om den er optimeret til at køre med ved
> 1600x1200@85hz

Så er den helt sikkert slidt ned. Jeg har en tilsvarende 4 år gammel
Packard Bell, som også kan køre i 1600x1200@85hz (og højere). Nu kører jeg
i 1280x1024 (og den er så småt også ved at blive utydelig i denne
opløsning) fordi den er slidt i bund og egentlig skulle have været
udskiftet for i hvert fald et par år siden.