Flyt beskeder fra tlf til mmc? Nokia 6600
Fra : Ronay

Dato : 26-11-04 19:43

Hej.

Jeg har sådan en fin Nokia 6600, men da den skal til reparation, kunne
jeg godt tænke mig lige at overføre de beskeder der ligger på
telefonen til mmc kortet, så de ikke bliver slettet.

Men hvordan gør jeg det??

På forhånd tak.

Ronay

Fra : JacobS.

Dato : 26-11-04 20:24

"Ronay" skrev d. 26-11-04 19:43 dette indlæg :
> [...]
> jeg godt tænke mig lige at overføre de beskeder der ligger på
> telefonen til mmc kortet, så de ikke bliver slettet.

DU kan ikke overføre dem til mmc kortet, men du kan jo synkroniser den
med dim pc!
Her er linket til nokia pc suite som du skal bruge til det:
http://www.nokia.com/popupDisclaimer?productId=288&categoryId=19&disclai
merId=9&fileId=6678&languageId=11

Håber jeg kunne hjælpe!

http://www.kandu.dk/

Fra : Lars Lauritzen

Dato : 26-11-04 21:43

Passer ikke helt under menu punktet Tilbehør/Hukom.Kort kan du under valg
lave sikerheds kopi af Tlf Hukommelse m.m.
Hilsen en rimelig nybagt 6600 ejer.
Lars

Fra : Fuzzbox

Dato : 27-11-04 02:26

"Ronay" <kristensenrune@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg godt tænke mig lige at overføre de beskeder der ligger på
> telefonen til mmc kortet, så de ikke bliver slettet.

Jeg har permanent beskederne kørende på mmc kortet.
Du kan indstille det i besked instillinger, under andet.
Jeg formaterede min telefon den anden dag og jeg mistede ingen beskeder.

Mvh
Fuzzbox

Fra : Ronay

Dato : 28-11-04 12:10

JacobS: Har jeg tænkt på, men mine usb-porte er af en eller anden
grund i stykker, derfor virker min bluetooth dongle ikke. Det glemte
jeg vidst at få skrevet.

FuzzBox: Har prøvet at gøre det, men syntes at den blev for langsom
når jeg skulle åbne indbakken osv....

Lars Lauritzen: Går de således at alle ens sms-beskeder bliver flyttet
over på mmc kortet?

Fra : Lars Lauritzen

Dato : 28-11-04 18:41

Må tilstå jeg ikke har prøvet det endnu, men prøv at læse under hjælp der
står der lidt om det.
Hilsen Lars

Fra : Fuzzbox

Dato : 28-11-04 19:30

"Ronay" <kristensenrune@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> FuzzBox: Har prøvet at gøre det, men syntes at den blev for langsom
> når jeg skulle åbne indbakken osv....

Jeg har på ingen måde oplevet at den blev langsommere, og det er selv om jeg
har 2000+ sms'er der.

Mvh
Fuzzbox

Fra : Fuzzbox

Dato : 28-11-04 19:33

"Fuzzbox" <fuzzbox1@lviv.dk> skrev i en meddelelse

> "Ronay" <kristensenrune@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg har på ingen måde oplevet at den blev langsommere, og det er selv om
> [...]
Rettelse, jeg har dog lavet flere mapper og har ikke flere beskeder end 500
i hver mappe.
Jeg flytter beskederne fra indbakken hver aften til de respektive mapper.