FLY uden TDC?
Fra : Pia

Dato : 26-11-04 19:42

Hej

Jeg vil blot spørge om det er muligt at opsætte sin telefon (nokia 6230) til
at fungere med et koncept lignende TDC's FLY.

Jeg har ikke TDC men CBB men syntes at FLY er ganske smart.

Fra : JacobS.

Dato : 26-11-04 20:27

"Pia" skrev d. 26-11-04 19:42 dette indlæg :
> [...]
6230) til
> at fungere med et koncept lignende TDC's FLY.
>
> Jeg har ikke TDC men CBB men syntes at FLY er ganske smart.

Det kan du godt!
Du går ind under tjenester på din mobil og skriver gå til adr. så
skriver du dette:WAP:TDCMOBIL.DK

Det er faktisk bare en hjemmeside du går ind på! simpelt!

http://www.kandu.dk/

Fra : Søren

Dato : 26-11-04 20:44

jeg har prøvet at taste det ind det er kun en dårlig tekst version der
kommer frem der er ikke noget ,med nogle af de farvede ikorner
jeg bruger en se t610 hos telmore,

Er der andre bud på hvilken side det er man hopper ind på ??

Fra : Fischer

Dato : 27-11-04 08:22

> Det kan du godt!
> Du går ind under tjenester på din mobil og skriver gå til adr. så
> skriver du dette:WAP:TDCMOBIL.DK
> Det er faktisk bare en hjemmeside du går ind på! simpelt!

Ja, bortset fra, at den side du får, er forskellig alt efter om du er
TDC-kunde eller ej!
Fly er kun for TDC-kunder. Ikke engang Telmore kunder kan bruge det.

*Fischer

Fra : Ukendt

Dato : 28-11-04 14:01

> at fungere med et koncept lignende TDC's FLY.

Hvad er det nu lige det der FLY halløj er?

Med venlig hilsen

Rune.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 28-11-04 19:55

On Sun, 28 Nov 2004 14:01:03 +0100, <Rune Nicolajsen> wrote:

>Hvad er det nu lige det der FLY halløj er?

Se http://google.dk/search?sourceid=q=tdc+fly og
http://usegoogle.fergusons.dk/

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

Ring gratis fra din fastnet-telefon: http://www.simlock.dk/link/uvtc/

Fra : Ukendt

Dato : 29-11-04 22:24

> Se http://google.dk/search?sourceid=q=tdc+fly og

Hm. Linket fører kun til googles hovedside.

> http://usegoogle.fergusons.dk/

Hov hov. Nu ikke fræk.

Med venlig hilsen

Rune.