Skærme
Fijala 3554
19" til spil
Fra : Jacob Mygind

Dato : 26-11-04 19:14

Hej alle

Nå nu skal jeg jo finde en ny 19" skærm til en 13 årig knægt der kun
bruger sin PC til spil, og ikke har en dyyyt forstand på PC, hvad kan
anbefales til maks 2000

MVH
Mygind

Fra : Jacob Mygind

Dato : 26-11-04 19:19

Upss det skal være en CRT

Fra : Mads

Dato : 26-11-04 21:51

On Fri, 26 Nov 2004 19:14:16 +0100, "Jacob Mygind"
<jacob_mygind@yahoo.danmark> wrote:

>Hej alle
>
>Nå nu skal jeg jo finde en ny 19" skærm til en 13 årig knægt der kun
>bruger sin PC til spil, og ikke har en dyyyt forstand på PC, hvad kan
>anbefales til maks 2000

Det halve kan sagtens gøre det.
F.eks. en AOC til lige under 1100,-

Jeg har selv en 19" AOC skærm, dog en lidt ældre model,
og jeg har været vældig tilfreds med den.

mvh Mads

Fra : Peter Louby

Dato : 27-11-04 00:42

"Mads" <Mads@nospam.nothanks.com> skrev i en meddelelse

> Det halve kan sagtens gøre det.
> F.eks. en AOC til lige under 1100,-

Jeg ville måske kigge på denne her i stedet for grundet strømforbruget. som
kun er 65w i forhold til AOC's 130w

Mvh Louby

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 27-11-04 11:56

Peter Louby wrote:

> Jeg ville måske kigge på denne her i stedet for grundet
> strømforbruget. som kun er 65w i forhold til AOC's 130w

1. Skærmen står sikkert ikke tændt i døgndrift.
2. AOC'en har en markant større båndbredde, hvilket giver en bedre
billede i de højere opløsninger.

Jesper G. Poulsen

Fra : Simon[8230]

Dato : 27-11-04 15:00

"Jacob Mygind" <jacob_mygind@yahoo.danmark> skrev i en meddelelse
> Hej alle
>
> Nå nu skal jeg jo finde en ny 19" skærm til en 13 årig knægt der kun
> bruger sin PC til spil, og ikke har en dyyyt forstand på PC, hvad kan
> anbefales til maks 2000

Jeg har haft både AOC og LG, og jeg vil klart anbefale LG's Flatron. De har
et super billede, og ser lækre ud(efter min mening)
Jeg har selv Flatron915FT+, men fandt en flatron F900P på edbpriser.dk til
knap 2000 kr. (http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=18436) MEN, hvis
jeg skulle købe en ny skærm er der ingen tvivl om at jeg ville købe en TFT.
Her har LG en 19" med 12ms til knap 3000 kr., super lækker skærm, og
medmindre man er hardcore proff gamer, så kan den sagtens bruges til at
spille på.

Simon

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 27-11-04 18:21

Simon[8230] wrote:

> skærm, og medmindre man er hardcore proff gamer, så kan den sagtens
> bruges til at spille på.

Måske... Jeg er ikke selv hardcore proff gamer, men jeg kan altså ikke
leve med billedet fra en TFT-skærm.

Jesper G. Poulsen

Fra : millos

Dato : 30-11-04 20:50

kan sgatens finde en prof skærm til kun 3200 BenQ med 8msec responstid...
kanon skærm!

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 02-12-04 10:30

millos wrote:

> kan sgatens finde en prof skærm til kun 3200 BenQ med 8msec
> responstid... kanon skærm!

??

Jesper G. Poulsen