Politstaten Danmark
Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 26-11-04 18:15

Danmark på vej mod en politistat

http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=1425980

--
ahw

Fra : jopa

Dato : 26-11-04 18:15

Arne H. Wilstrup skriblede bla følgende:
> Danmark på vej mod en politistat

Hej Arne det er muligt men det skal man da ikke være ekspert i HTML for at
læse
Har du ikke postet forkert ?
--

..............Mvh. John
www.johns-web.dk

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 26-11-04 20:38

Undskyld - det var en fejl.

--
ahw

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 26-11-04 20:52

"Arne H. Wilstrup" wrote
> Undskyld - det var en fejl.

Som du kan gøre god igen ved at slette indlægget

- Peter

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 26-11-04 21:46

"Peter Lykkegaard" <polonline@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Arne H. Wilstrup" wrote
>>
> Som du kan gøre god igen ved at slette indlægget

hvordan skulle jeg dog bære mig ad med det? jeg har ikke adgang til den
pågældende nyhedsserver med administratorrettigheder - så når indlægget ER
sendt er det naturligvis ikke muligt at slette et indlæg - med mindre du har
nogle rigtig gode ideer?

--
ahw

Fra : jopa

Dato : 26-11-04 21:50

> [...]
> indlægget ER sendt er det naturligvis ikke muligt at slette et indlæg
> - med mindre du har nogle rigtig gode ideer?

Arne du bruger Outlook Express
Så går du op i toppen
Meddelelse
Slet meddelelse.
Nu er det nok lidt silde men normalt kan du gøre det således.
Selv er det kun afsenderen af pågældende posting der kan slette.

--

..............Mvh. John
www.johns-web.dk

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 26-11-04 22:28

"Arne H. Wilstrup" wrote

> hvordan skulle jeg dog bære mig ad med det? jeg har ikke adgang til den
> pågældende nyhedsserver med administratorrettigheder - så når indlægget ER
> sendt er det naturligvis ikke muligt at slette et indlæg

Jeg håber så sandelig at du ikke er lige så agressiv i din lærergerning
Men at du får lidt afløb på usenet i stedet
Du er sgu godt nok noget for dig selv

Jeg gu er det muligt at fjerne egne indlæg, ligesåvel som det er muligt at
trække en email tilbage
Det er bare ikke altid at det virker helt som det skal af forskellige
tekniske årsager

/me roll my eyes

> - med mindre du har nogle rigtig gode ideer?

Jeg kan se at du bruger Outlook Express

Marker dit indlæg i listen - vælg Message -> Cancel Message
I nogle særlige tilfælde kan det ikke lade sig gøre at fjerne indlægget

Hvis det mislykkes for dig så prøv at høre i gruppen for mail klienter etc
om hvordan man fjerner et indlæg fra OE

Med håb om at "ideen" kan genbruges

- Peter

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 26-11-04 22:37

"Peter Lykkegaard" wrote

> Med håb om at "ideen" kan genbruges

Damn mit forrige indlæg ryg sgu ud i cyberspace
Utroligt hvad der kan lade gøre

- Peter

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 26-11-04 22:57

> "Arne H. Wilstrup" wrote

> Jeg håber så sandelig at du ikke er lige så agressiv i din lærergerning
> Men at du får lidt afløb på usenet i stedet
> Du er sgu godt nok noget for dig selv

hvorfra slutter du at jeg er agressiv og hvad har det med min lærergerning
at gøre? Hvordan kan det være at den altid skal inddrages -jeg inddrager jo
ikke dit job i noget som helst, vel?
Men jeg kan altså ikke slette mine afsendte meddelelser -beklager, jeg har
prøvet.

> Jeg gu er det muligt at fjerne egne indlæg, ligesåvel som det er muligt at
> trække en email tilbage
> Det er bare ikke altid at det virker helt som det skal af forskellige
> tekniske årsager

netop - og naturligvis er det ikke muligt at trække e-mail tilbage, der er
afsendt -jeg har prøvet det adskillige gange uden succes. Jeg ved ikke
hvordan andre gør det, men jeg kan altså ikke.

--
ahw

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 26-11-04 22:50

"Arne H. Wilstrup" wrote

> netop - og naturligvis er det ikke muligt at trække e-mail tilbage, der er
> afsendt -jeg har prøvet det adskillige gange uden succes. Jeg ved ikke
> hvordan andre gør det, men jeg kan altså ikke.

Nej du vil ikke - det er en afgørende forskel

Jeg sletter lige lidt flere af mine svar til dig

- Peter

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 26-11-04 22:52

"Peter Lykkegaard" wrote
> "Arne H. Wilstrup" wrote

> Nej du vil ikke - det er en afgørende forskel
>
> Jeg sletter lige lidt flere af mine svar til dig

Nej hvor interessant det forsvandt skam også

- Peter

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 26-11-04 23:14

> "Arne H. Wilstrup" wrote

> Nej du vil ikke - det er en afgørende forskel

Og hvorfor skulle jeg ikke ville det? Har du noget at have det i eller er
du bare almindeligvis uforskammet over for folk du ikke kender?

Jeg har forsøgt at slette mine indlæg, men det lykkes ikke - og sådan er det
bare - at du ikke kan acceptere det, kan jeg sådan set ikke gøre for.

> Jeg sletter lige lidt flere af mine svar til dig

Du behøver ikke at gøre dig ulejlighed -jeg tvivler på at jeg vil svare dig
fremover - med en så uforskammet karl som dig, er der såmænd ingen grund til
at fortsætte denne debat.
Idiot!
--
ahw

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 26-11-04 23:03

"Arne H. Wilstrup"

> Du behøver ikke at gøre dig ulejlighed -jeg tvivler på at jeg vil svare
> dig fremover - med en så uforskammet karl som dig, er der såmænd ingen
> grund til at fortsætte denne debat.
> Idiot!

plonk!

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 26-11-04 23:09

"Peter Lykkegaard" wrote

Damn du kan jo godt slette indlæg

Nu mangler du bare at resette folderen

Højreklik på folderen i listen til venstre
Vælg Properties -> Local File -> Reset
Alle indlæg bliver fjernet og du kan nu hente dem igen fra din newserver

Så burde selv du kunne se at indlæggene er væk!

- Peter

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 26-11-04 18:22

Arne H. Wilstrup skrev:

>Danmark på vej mod en politistat

Hvad med at poste det i en relevant gruppe?

Fut: news:dk.admin.netikette

Du kan finde en oversigt over de danske nyhedsgrupper på
http://usenet.dk/grupper.pl,
og du kan læse om brugen af de danske nyhedsgrupper på
http://usenet.dk og har du spørgsmål om brugen
af nyhedsgrupperne,
så er news:dk.velkommen den rette gruppe.
--
Knud

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 26-11-04 20:44

Hold din bøtte, Knud Pernittengryn - det kan ske at man i skyndingen poster
forkert- hvorfor så denne irriterende henvisning til netiketten? tror du
ikke jeg kender den?
Din irriterrende vane med at ville lege netpoliti er blot provokerende og du
opnår intet med den facon. Tag hellere en flaske rom og drik den i ro og
mag, så kan de jo være at du ser på dine medmennesker med lidt mere
overbærende øjne end du har for vane.

Men da jeg nu skriver oven over her, så ryger jeg jo på din
ignoreringsliste, hævder du - nu har jeg postet adskillige indlæg netop her,
med det formål at du virkelig vil ignorere mig, men lige meget hjælper det.
Du VIL i kontakt med mig- hvad er du ude på? Vil du have min krop?
--
ahw

Fra : Christian

Dato : 27-11-04 11:41