iTune->iBook->stereoanlæg
Fra : Steen B. Jensen

Dato : 26-11-04 09:28

Hejsa

Nu ved jeg godt, at man kan streame iTunes til sit anlæg via Airport,
men det kræver (regner jeg med), at man kobler sin Airport sammen med
sit anlæg - og den mulighed har jeg ikke, da disse står i hver ende af
huset.

Næstbedste løsning, i hvertfald oppe i mit hovede:

Kan man ikke koble en iBook sammen med sit stereoanlæg, og på den måde
afspille iTunes via iBook/anlæg?

Det ville da være herligt, at kunne afspille det musik jeg har i iTunes
i en ordentlig lyd.

--
Absolut hilsen

Steen

Fra : Michael Holm

Dato : 26-11-04 10:03

Steen B. Jensen <panther@osx.dk> wrote:

> [...]
> afspille iTunes via iBook/anlæg?
>
> Det ville da være herligt, at kunne afspille det musik jeg har i iTunes

jo samme kabel som hvis du ville sætte din iPod eller Airport express
til anlægget (hvad er det nu sådan et kabel hedder ? mini-stereo jack
til 2 jack-stik ?)

--
Michael T. Holm
http://www.toitsu.dk - http://alexanderteknik.tk

Fra : Steen B. Jensen

Dato : 26-11-04 12:19

Michael Holm <fakeemail@anthro.ku.dk> wrote:

> jo samme kabel som hvis du ville sætte din iPod eller Airport express
> til anlægget (hvad er det nu sådan et kabel hedder ? mini-stereo jack
> til 2 jack-stik ?)

Aaahh...hvor labert. Så har man pludseligt en Maxi-iPod!
Udgangen fra iBook'en, er det samme stik som til hovedtelefonerne, eller
hur?
--
Absolut hilsen

Steen

Fra : Michael Holm

Dato : 26-11-04 12:27

Steen B. Jensen <panther@osx.dk> wrote:

> Aaahh...hvor labert. Så har man pludseligt en Maxi-iPod!
> Udgangen fra iBook'en, er det samme stik som til hovedtelefonerne, eller
> hur?

jeps :)

tag ledning og ibook (og/eller ipod) med til fest og du har dit eget
lille dj-udstyr :)

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 26-11-04 14:26

Michael Holm <fakeemail@anthro.ku.dk> wrote:

> tag ledning og ibook (og/eller ipod) med til fest og du har dit eget
> lille dj-udstyr :)

Men det er sgu' da lige til at få nervøse trækninger over, når gutterne
kæmper om næste nummer mens de ivrigt svinger deres dåsebajerne hen over
den stakkels iBook. For ikke at tale om senere på aftenen hvor en af dem
lige lægger displayet ned i vandret stilling efter at være snublet i de
løse tæpper.

--
Mvh Martin

Fra : Steen B. Jensen

Dato : 26-11-04 18:39

Martin Bredthauer <spam@talentmedia.dk> wrote:

> [...]
> den stakkels iBook. For ikke at tale om senere på aftenen hvor en af dem
> lige lægger displayet ned i vandret stilling efter at være snublet i de

Hey, det var da en idé til Apple, til næste omgang iBook.
Et lille udvendigt display, til de mest basale ting som Mail og iTunes?
--
Absolut hilsen

Steen

Fra : Henrik Münster

Dato : 26-11-04 22:22

In article <1gnuq3s.4l385i9ecwh4N%panther@osx.dk>,
panther@osx.dk (Steen B. Jensen) wrote:

> [...]
> men det kræver (regner jeg med), at man kobler sin Airport sammen med
> sit anlæg - og den mulighed har jeg ikke, da disse står i hver ende

Du kan også bruge den løsning, jeg fandt på: Køb to.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Steen B. Jensen

Dato : 26-11-04 22:37

> Du kan også bruge den løsning, jeg fandt på: Køb to.

Det var selvfølgeligt osse en mulighed
--
Absolut hilsen

Steen