Ang messenger
Fra : NYK.M.Unlock

Dato : 25-11-04 22:28

Hvis man ikke har reg sin messenger får man hele tiden at vide man skal reg
men
ikke hvor man får dataerne til at reg.. hvad gør man
--

Nykøbing Mors Unlock og rep af mobiltlf
samt opdatering af sat udstyr

Fra : Søren

Dato : 26-11-04 10:55

"NYK.M.Unlock" <97710050@post.tele.dk> wrote in message
> Hvis man ikke har reg sin messenger får man hele tiden at vide man skal
reg
> men
> ikke hvor man får dataerne til at reg.. hvad gør man

Hvad har det med netværk at gøre ?

--
Søren

Fra : NYK.M.Unlock

Dato : 26-11-04 21:22

Nej og dit svar kan ikke bruges til noget som helst
hvis du er så klog som du åbenbart er så henvis mig da hvor jeg skal poste
den

Fra : Jan Bachman

Dato : 27-11-04 00:28

>hvis du er så klog som du åbenbart er så henvis mig da hvor jeg skal poste

Her er måske hjælp at hente:

/Jan

Fra : Peet

Dato : 27-11-04 01:53

"NYK.M.Unlock" <97710050@post.tele.dk> skrev i en meddelelse news:41a79067$0$214$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> Nej og dit svar kan ikke bruges til noget som helst

Så er du lidt svær at hjælpe og burde ikke have adgang til usenet.

> hvis du er så klog som du åbenbart er så henvis mig da hvor jeg skal poste den

Vi kigger ikke i en netværksgruppe for at henvise til alle mulige
andre grupper som folk ikke selv gider finde. Det er din pligt at
finde den rigtige eller formode mest rigtige gruppe at poste dit
indlæg i - ikke os andre.

Fra : NYK.M.Unlock

Dato : 27-11-04 11:17

--

****hvorfor er jeg lidt svær at hjælpe****

****jeg troede rent faktisk det var den rigtige gruppe****

Fra : Søren

Dato : 29-11-04 11:34

"NYK.M.Unlock" <97710050@post.tele.dk> wrote in message
> Nej og dit svar kan ikke bruges til noget som helst
> hvis du er så klog som du åbenbart er så henvis mig da hvor jeg skal poste
> den

Og du har lige sikret dig at jeg heller ikke vil hjælpe dig den dag du
kommer med et netværksrelateret spørgsmål i denne gruppe.

--
Søren

Fra : NYK.M.Unlock

Dato : 29-11-04 20:53

1. jeg har på ingen måde nedværdiget dig søren nærmest det modsatte.
2. jeg har ikke brugt denne gruppe før men de grupper jeg normalt bruger
hjælper vi folk de rette steder hen
3 hvis du mener jeg har forulempet dig undskylder jeg det gerne men kan ikke
se andet end at jeg skriver positivt.
at da du ved at dette ikke er den rette gruppe var det positivt hvis man så
kunne få at vide hvad der er den rette gruppe ...

**Hvis i andre mener jeg har forulempet Søren giver jeg selvflg hermed
Søren en undskylddning herfor**

Fra : Søren

Dato : 30-11-04 13:03

> 1. jeg har på ingen måde nedværdiget dig søren nærmest det modsatte.

Hvor har jeg skrevet at du har nedværdiget mig ?

> 2. jeg har ikke brugt denne gruppe før men de grupper jeg normalt bruger
> hjælper vi folk de rette steder hen

Det undskylder ikke, at man ikke læser gruppens fundats før man poster.

> 3 hvis du mener jeg har forulempet dig undskylder jeg det gerne men kan
ikke
> se andet end at jeg skriver positivt.

Hvor har jeg skrevet at du har forulempet mig ?

> at da du ved at dette ikke er den rette gruppe var det positivt hvis man

> kunne få at vide hvad der er den rette gruppe ...

Så du mener at jeg skal gøre det arbejde, du egentlig selv burde have gjort,
fordi at du ikke gider ?

Gider du ikke lige pege det positive ud i nedenstående ? :
> "Nej og dit svar kan ikke bruges til noget som helst

Jo da...Det kan bruges til at fortælle dig at du poster i en helt forkert
gruppe.

>hvis du er så klog som du åbenbart er så henvis mig da hvor jeg skal poste
den"

Jeg vil da gøre noget endnu bedre. Her en henvisning til hvor du kan finde
fundatser for grupperne i dk.* hirakiet
http://www.usenet.dk

Hvis du nu siger at du godt kendte det link, så forstår jeg slet ikke hvad
der fik dig til at poste spørgsmålet i så forkert en gruppe. Så ville man
have spurgt i f.eks dk.velkommen, hvor et spørgsmål af sådanne karakter
hører hjemme, og der ville du sikkert blive hjulpet på vej til den rigtige
gruppe.

> **Hvis i andre mener jeg har forulempet Søren giver jeg selvflg hermed
> Søren en undskylddning herfor**

Tak skal du have, men jeg føler mig ikke forudlempet af dig....Jeg syntes
bare at du svarede tilpas uhøfligt til at jeg ikke ønskede at hjælpe dig den
dag der kommer et netværksrelateret spørgsmål.

--
Søren

Fra : NYK.M.Unlock

Dato : 30-11-04 18:36

Har sagt hvad der skulle siges..gider ikke kommenterer bare for at holde
snakken igang

have a nice day ...

Fra : Søren

Dato : 01-12-04 10:24

> Har sagt hvad der skulle siges..gider ikke kommenterer bare for at holde
> snakken igang

Ja det gjorde du på fornemmeste vis i