Nokia 6630 og BT dongle
Fra : Anders

Dato : 25-11-04 21:12

Prøver at få min 6630 til at kommuniker med en BT dongle

Jeg kan næsten lave alt med den, pånær bruge PC suite når jeg prøver at få
BT donglen til at finde seriel porten i telefonen skriver den

BlueTooth serial port nok found on device Nokia 6630.

Skal den forståes som Nokia har glemt at installer en seriel port til BT?

Måske det er derfor de har laden et datakabel medfølge til telefonen som
standart

/Anders

Fra : RpR

Dato : 26-11-04 13:35

> Måske det er derfor de har laden et datakabel medfølge til telefonen som
> standart

Nix, det er bare lidt dårlig software arbejde fra Nokia

Vær sikker på du har nyeste PC Suite, og så er det bare at bruge Nokia
Connection Manager og slå BT til på telefon og PC. Så kan du gennem NCM
finde telefonen og parre den med din BT dongle.

--

- RpR
MopedGallery - More addictive than heroine

Fra : Anders

Dato : 26-11-04 13:47

"RpR" <rpr@mopedgallery.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Connection Manager og slå BT til på telefon og PC. Så kan du gennem NCM
> finde telefonen og parre den med din BT dongle.

Takker det hjalp Connection Manager, var forældet

/Anders