Jeg synes BROKKERE skal oprette deres....
Fra : S.B.

Dato : 25-11-04 21:02

Synes alle dem der brokker sig herinde, skulle oprette en nyhedsgruppe helt
specielt for dem
så kan de brokke sig til, og over hinanden som de har lyst til.

dk.kultur.brokker - måske

Der kunne være en pointtildeling til dem der har flest store bogstaver i
kortest mulig sætninger
og jo mere meningsløs den var, des bedre.
sikker på DCU vil sponcere en DCU cap til vinderen

Så kunne der være en overbrokker, som sad og bedømte hvad var godt brokket
og mindre godt brokket
der kunne holdes Konkurrence i hvem der med to stykker gennemtykket stimerol
tyggegummi kunne holde shift-knappen nede i længst tid
Ja mulighederne er mange

Måske en ide der var værd at tage op til overvejelse

Søren

Fra : Karl-Heinz Hansen

Dato : 26-11-04 01:30

Jamen dog, som du dog brokker dig over brokkerne, du kunne blive overdommer
der.

Hvad er brok, og hvad er saglig kritik, har du colombusægget, så kom frem
med det.

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 26-11-04 16:10

"Karl-Heinz Hansen" <karlheinz@hansen.mail.dk> wrote in message news:<41a678f9$0$265$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...

> [...]
> der.
>
> Hvad er brok, og hvad er saglig kritik, har du colombusægget, så kom frem

Her er Columbusægget :

BROK = alt det som HYLERNE ikke kan lide.

Saglig kritik = alt det som HYLERNE kan lide.

Såre elementert kære Karl_Heinz ))

Hilsen
verner

Fra : Joergensen

Dato : 29-11-04 18:42

Ka' det virkelig være nødvendigt, at SB skal klippe det ud i pap hr. Hansen?

Det ville være utroligt rart om der fandtes et psykopat-filter.

Jørgensen

(Gå evt. ind og læs om rigtig camping-struff på Campingferie.dk eller DCU)

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 30-11-04 19:38

"Joergensen" <knuta@mail.dk> wrote in message news:<41ab5f71$0$35595$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>...

> Ka' det virkelig være nødvendigt, at SB skal klippe det ud i pap hr. Hansen?
>
> Det ville være utroligt rart om der fandtes et psykopat-filter.
>
> Jørgensen

Så så lille Joergensen er det ikke muligt for dig at få prof. hjælp
udenfor nyhedsgruppen så?
Alle kan se at du trænger til MEGET hjælp.

Hilsen
verner

Fra : Sten Bo

Dato : 26-11-04 17:54

> [...]
helt
> specielt for dem
> så kan de brokke sig til, og over hinanden som de har lyst til.

Der en mulighed her

http://groups.msn.com/browse.msnw?catid=313

(Jeg håber det link virker til rette sted)

Med vinterhumoristisk hilsen, idet hver især kan lave sin egen grrr.

Sten Bo

Fra : Per Skjødt

Dato : 26-11-04 20:02

Hej Søren.
Helt enig, det er helt fint at vedvarende "brokkere" har en gruppe til
det!!!
Det er ihverttilfælde ikke det jeg kigger ind i denne gruppe efter!!!

Mvh. Per Skjødt
Campist interesant, ikke vedvarende brokke interesant!