"Boks-model"
Fra : Hans Henrik Hansen

Dato : 25-11-04 18:29

Jeg har lavet en oversigt over nogle pokalvindere for min klub.

I (nyere?) Internet Explorer vises den tilsyneladende OK, men i andre
browsere (Netscape, Konqueror, Mozilla) står navnene (i højre boks) lidt
for højt!

Se: http://www.oyfss.dk/opslag2.htm

Jeg gætter på, at det er det indledende '<h4>' i venstre boks, der giver
problemet - men hvad pokker gør jeg?

Hvis nogle af jer mener at have set dette spm. før, er det korrekt! Men det
er længe siden, jeg har beskæftiget mig med sagen, og jeg har i mellemtiden
glemt svaret - så bær venligst over med mig! :)
--
med venlig hilsen
Hans

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 25-11-04 18:45

Hans Henrik Hansen skrev:

>Jeg gætter på, at det er det indledende '<h4>' i venstre boks, der giver
>problemet - men hvad pokker gør jeg?

Sætter margin til 0 på h4

h4 {
   color: #000000;
   margin: 0
}
--
Knud

Fra : Kasper Christensen

Dato : 25-11-04 20:55

Knud Gert Ellentoft wrote:

> Sætter margin til 0 på h4
>
> h4 {
>    color: #000000;
>    margin: 0
> }

Ja eller endnu bedre

h4 {
   color: #000;
   margin-top: 0px;
}

Altså top på, da det så kun er topmargin man leger med.

--

Multimediedesigner
Kasper Christensen

Fra : Hans Henrik Hansen

Dato : 25-11-04 23:49

Kasper Christensen wrote:

> [...]
> margin-top: 0px;
> }
>
> Altså top på, da det så kun er topmargin man leger med.

Jeg siger tusind tak til jer begge: Dét var jeg sgu ikke selv kommet i tanke
om! :)
--
med venlig hilsen
Hans