Mikrokortlæser tilbydes - Sjælland
Fra : Lars Erik Bryld

Dato : 25-11-04 17:41

Jeg har fået en anden mikrokortlæser og vil derfor gerne forære min
gamle væk hvis nogen vil have den. Den står i Roskilde og jeg dropper
den gerne af i Storkøbenhavn. Der er tale om en Micron 750.

Det gode:
- den virker
- den er kompakt 40x40x50 cm
- mulighed for 2 mikrokort monteret på en gang.

Det mindre gode:
- kun en forstørrelse, og næppe den størst tænkelige
- ret plettet, også på glaspladerne
- halvløs linse som ind imellem skal have et tryk for at kunne
holde fokus

Summa summarum: væsentlig bedre end slet ingen mikrokortlæser...

Meld venligst evt. interesse her på listen.

Lars Erik Bryld

Fra : Mogens Jørgensen

Dato : 25-11-04 20:33

Hej Lars,

Jeg er interesseret i mikrokortlæseren.
Jeg kan afhente den i Roskilde.

Venlig hilsen
Mogens Jørgensen

Fra : Lars Erik Bryld

Dato : 25-11-04 20:38

Scripsit Mogens Jørgensen:

> Jeg er interesseret i mikrokortlæseren.
> Jeg kan afhente den i Roskilde.

OK - hvad med weekenden? Sender en mail, og hvis din adresse ikke
virker er jeg at finde i telefonbogen også.

Lars Erik Bryld