Kat?
Fra : Steen B. Jensen

Dato : 25-11-04 16:20

Gode råd søges. Vi er familie - 2 voksne og 2 børn, der er blevet
tilbudt en killing. Skal vi sige ja........hvad skal man være opmærksom
på, når man får kat - og hvad gør man med en kat, hvordan skal den
passes osv? Vi er helt på bar bund.
--
Absolut hilsen

Steen

Fra : Camilla Baird

Dato : 25-11-04 16:33

Steen B. Jensen wrote:

> [...]
> tilbudt en killing. Skal vi sige ja........hvad skal man være opmærksom
> på, når man får kat - og hvad gør man med en kat, hvordan skal den

Jeg kan anbefale denne artikel:
http://bluewhite.dk/Tips/foerste.shtml
mvh Camilla
www.korat.dk

Fra : Ragna

Dato : 25-11-04 16:41

Steen skrev:
> [...]
>tilbudt en killing. Skal vi sige ja........hvad skal man være opmærksom
>på, når man får kat - og hvad gør man med en kat, hvordan skal den

Hej Steen!
Som enhver katteelsker her i nyhedsgruppen vil sige: Ja, hvis I kan lide dyr
og er indstillet på at dele jeres liv de næste ca. 15 år med et af de
dejligste dyr i verden, så skal I sige ja!
Der findes nok ikke et dyr med større evne til at liste sig ind i hjerterne
på deres ejere - og sno dem om deres poter.
Med hensyn til alt det praktiske, kan I finde nogle gode artikler her på
gruppens hjemmeside (under Kat(t)egorier)
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/index.php
Prøv også at få fat i Politikens Kattebog, som er enhver katteejers "bibel".
Og husk lige, at den lille skal være 12 uger, før den er helt klar til at
flytte fra sin mor.

--
Venlig hilsen, Ragna

Fra : Steen B. Jensen

Dato : 26-11-04 12:16

Ragna <rahasNEJ@TAKtdcadsl.dk> wrote:

> Der findes nok ikke et dyr med større evne til at liste sig ind i hjerterne
> på deres ejere

Hmm...nu vil konen hellere have en hund.
Det kræver sikkert lidt mere arbejde, men hvis hun vil have en hund, så
kigger jeg nok lidt efter sådan en fyr i stedet.
--
Absolut hilsen

Steen