sag mod Alexander
Fra : Per Vadmand

Dato : 25-11-04 14:22

Så lige i avisen, at græske advokater vil anlægge sag mod Oliver Stone,
fordi hans film skildrer Alexander som biseksuel.

Er de mennesker mon helt historieløse? For det første var ALLE mænd
biseksuelle i Grækenland og omliggende kulturer dengang. For det andet var
Alexander ikke græker, men makedoner.

Per V.

Fra : Holst

Dato : 25-11-04 14:39

Per Vadmand wrote:

> [...]
>
> Er de mennesker mon helt historieløse? For det første var ALLE mænd
> biseksuelle i Grækenland og omliggende kulturer dengang. For det andet var

Han var måske fra den del af Makedonien, der i dag er græsk ...

Fra : Jan Bøgh

Dato : 25-11-04 15:30

Holst wrote:

> Han var måske fra den del af Makedonien, der i dag er græsk ...

Det gør vel ingen forskel - rent etnisk var han makedoner (så vidt jeg
husker skulle han stamme fra midt/nordmakedonien).

Og makedoniere var vel grækerere, omend de befandt sig i periferien af
forbundet af græske stater.

At reaktionerne fra grækerne så virker helt rundt på gulvet er en anden
sag - måske er der så meget macho-kultur dernede, at man ikke kan bære at
blive forbundet med oldgrækernes tilbøjelighed til mandlig homoseksualitet
men gerne vil forbindes med demokratiet.

Og det er vel ikke første gang i historien, at en senere tid vil have lov
til at redigere i fortiden.
Og så er det vi har brug for de redelige faghistorikere.

Men er der tale om konkret underbygning af Alexanders adfærd?

Ellers kan man jo more sig med nogle saftige spekulationer i romanen Thaïs
af Marie Helleberg

vh
Jan

Fra : Konrad

Dato : 25-11-04 15:39

"Jan Bøgh" <spamhater@nowhere> wrote in message

> [...]
> husker skulle han stamme fra midt/nordmakedonien).
>
> Og makedoniere var vel grækerere, omend de befandt sig i periferien af

Grækerne opfattede ikke makedonierne som grækere, men som en slags
halv-barbarer.

> [...]
> blive forbundet med oldgrækernes tilbøjelighed til mandlig homoseksualitet
> men gerne vil forbindes med demokratiet.

Så vidt jeg husker hedder Makedonien officielt "den tidligere joguslaviske
republik Makedonien" *fordi* grækerne ikke ville acceptere et land ved navn
Makedonien, da et område inde i selve Grækenland også kaldes Makedonien - de
har en lille intern strid om retten til denne historiske betegnelse.

Fra : Jan Bøgh

Dato : 25-11-04 15:54

Konrad wrote:
> "Jan Bøgh" <spamhater@nowhere> wrote in message

> Grækerne opfattede ikke makedonierne som grækere, men som en slags
> halv-barbarer.

Givet - hvilket de vel også har været ifht. de mere dannede længere syd på.
Men samtidigt er der næppe nogen tvivl om at Makedonien har tilhørt den
græske kreds ligesom den lilleasiatiske kyst - og i mere eller mindre
konstant modsætning til perserne.

> [...]
> acceptere et land ved navn Makedonien, da et område inde i selve
> Grækenland også kaldes Makedonien - de har en lille intern strid om

Nej, jeg tror det er en helt anden og moderne historie - det handler om at
man ikke ville have noget brok med de nordlige makedonsk befolkede egne,
hvor der kunne være en eller anden, der fik ideer om tilknytning til en
makedonsk stat eller begyndte at få selvstændighedsideer. Så derfor
anerkender man ikke, at der skulle være en makedonsk identitet.

vh
Jan

Fra : Konrad

Dato : 25-11-04 16:14

> [...]
> makedonsk stat eller begyndte at få selvstændighedsideer. Så derfor
> anerkender man ikke, at der skulle være en makedonsk identitet.

Lige præcis - helt rigtigt. Grækerne har frygtet og frygter et
"stormakedonien" ligesom serberne (med god grund) frygter et storalbanien.
Jeg har i øvrigt hørt at der lægges stor vægt på den tidligere større
makedonske geografiske udbredelse (de "rigtige" grænser) samt de historiske
meritter i den officielle makedonske skoleundervisning.

Fra : Nikolaj

Dato : 26-11-04 12:46

> [...]
> Men samtidigt er der næppe nogen tvivl om at Makedonien har tilhørt den
> græske kreds ligesom den lilleasiatiske kyst - og i mere eller mindre

Jeg kan huske at have læst i Thukydids bog om den peloponesiske krig at han
bestemt ikke opfattede makedonerne som grækere.
I mit klassiske leksikon står der at Makedonerne var en blanding af de
forskellige folk i området. Grækere, Illyrere og Thrakere. Og at de senere
(under romerne) som nation netop havde stået som mediatorer mellem den
græske og den hellenistiske kultur.
Så halvbarbarer er bestemt ikke et dårligt udtryk :)

Præcis. Det moderne makedonien ligger ikke det samme sted som det antikke..

Fra : Jim Andersen

Dato : 26-11-04 13:11

Konrad wrote:
> Grækerne opfattede ikke makedonierne som grækere, men som en slags
> halv-barbarer.

Her skal man måske lige indskyde at barbar er en græsk betegnelse for alle
der ikke taler græsk.

Når vi herhjemme siger "bla-bla-bla", når vi efterligner nogen der taler
udenlandsk, sagde grækerne "bar-bar-bar".

Og det er så efterhånden blevet til betegnelsen "barbar".

/jim

Fra : Konrad

Dato : 26-11-04 13:26

"Jim Andersen" <jimVÆÆK@officeconsult.dk> wrote in message

> Her skal man måske lige indskyde at barbar er en græsk betegnelse for alle
> der ikke taler græsk.

Det er jeg klar over.

> Når vi herhjemme siger "bla-bla-bla", når vi efterligner nogen der taler
> udenlandsk, sagde grækerne "bar-bar-bar".
>
> Og det er så efterhånden blevet til betegnelsen "barbar".

Det var jeg så ikke klar over - står det til troende, eller er det en
populær skrøne? [spørger min far, der kan oldgræsk]

Fra : ASKF

Dato : 26-11-04 16:20

Konrad ytrede sig i <41a720d5$0$66406$14726298@news.sunsite.dk> med
dette:

>"Jim Andersen" <jimVÆÆK@officeconsult.dk> wrote in message

>Det er jeg klar over.

>Det var jeg så ikke klar over - står det til troende, eller er det en
>populær skrøne? [spørger min far, der kan oldgræsk]

Tja, i Politikens Nudansk ordbog med etymologi står der:
bar+bar -> græsk bárbaros 'ikke-græker' vist egl. 'en som taler
uforståeligt'

Jeg vil derfor tro at Jims forklaring ikke er helt ved siden af.
Allan Stig Kiilerich Frederiksen

Fra : Konrad

Dato : 02-12-04 10:11

"ASKF" <nospam@askf.dk> wrote in message

> Tja, i Politikens Nudansk ordbog med etymologi står der:
> bar+bar -> græsk bárbaros 'ikke-græker' vist egl. 'en som taler
> uforståeligt'

Her er det svar jeg fik mht "barbar" og "bla-bla" :

"Jo, det mener jeg faktisk, at der er belæg for. Henadvejen kom ordet så til
at betegne en ikke-hellener slet og ret, og at det er det, man finder i en
oldgræsk ordbog. På dansk betyder ordet jo nærmest uciviliseret, rå,
ubehøvletog "umenneskeligt" hensynsløs, men oprindeligt altså en betegnelse
for alle fremmede, ikke hellenere, der talte et "uforståeligt" sprog."

Fra : Jim Andersen

Dato : 03-12-04 10:23

Konrad wrote:
> Her er det svar jeg fik mht "barbar" og "bla-bla" :
>
> "Jo, det mener jeg faktisk, at der er belæg for.

Det var jo det jeg sagde: Claus Deleuran er en gud !

/jim

Fra : Bo Warming

Dato : 03-12-04 13:55

"Jim Andersen" <jimVÆÆK@officeconsult.dk> skrev i en meddelelse

> Det var jo det jeg sagde: Claus Deleuran er en gud !

Hans research er fremragende - bagmændene til Alexanderfilmen har meget at
lære af CD.

Fra : Jim Andersen

Dato : 26-11-04 16:25

Konrad wrote:

> Det var jeg så ikke klar over - står det til troende, eller er det en
> populær skrøne? [spørger min far, der kan oldgræsk]

Jeg har det direkte fra "Illustreret Danmarkshistorie for Folket, Bind 2" af
Claus Deleuran, Ekstra Bladets Forlag.
Claus er en Gud. Han lyver ikke. (men der kan se'fø'li være nogen der har
løjet for ham).

/jim

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 25-11-04 16:40

On Thu, 25 Nov 2004 14:21:59 +0100, "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk>
wrote:

>Så lige i avisen, at græske advokater vil anlægge sag mod Oliver Stone,
>fordi hans film skildrer Alexander som biseksuel.

De er vel sure over, at han antyder, at Alex også var til piger.

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : Konrad

Dato : 25-11-04 16:56

"Niels Søndergaard" <ns@post.cybercitypunktumdk> wrote in message

> De er vel sure over, at han antyder, at Alex også var til piger.

Gad vide om de påtænker at varebeskytte "græsk" på samme måde som de prøver
at varebeskytte fetaost?

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 25-11-04 17:59

Ja, og navnet "Makedonien".

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : Bo Warming

Dato : 26-11-04 17:30

> [...]
>
> Er de mennesker mon helt historieløse? For det første var ALLE mænd
> biseksuelle i Grækenland og omliggende kulturer dengang. For det andet var

Ingen aner om homo- og bi-seksualitet har været større eller mindre i denne
region end i andre, eller på den tid end på andre.
At de var særlig lesbiske på øen Lesbos er også et eksempel på at
historikere, især Thukydid og Herodot, var totalt uden kildekritik, værre
end EB og Se&Hør.

Da man i oplysningstiden ville præke sexfrigørelse så fandt bl.a. Oscar
Wilde (der næppe var bøsse, højst voyeur, men prækede frigørelse) at der nok
var tolerance dengang mere end under Dronning Viktoria og at fordi der er
beskrevet tempelprostitution og nøgenhed på sportspladser i Athen og
Korinth, så var dette et stort orgie hver dag.
Men idag ved forskerne at selv de Jahve-frygtende jøder havde
tempel-bordeller i Jerusalem og at Illiadens heltevenskaber handlede om at
væbner og adelsmand havde et til-døden-os-skiller sammenhold, helt som i
alle gode hære - for man kan kunne stole totalt på hinanden i farens stund.
INTET ER NÆVNT OM ANALSEX og forfatterinden Saphne fra øen Lesbos beskriver
at et par overklasse-enker omfavnede hinanden og holdt intenst af hinanden
og ikke savnede mænd. Intet om genitalkontakt.
Men journalister og historikere ønsketænker og opfinder og går efter og
færdigskriver kun DEN GODE HISTORIE (helt ligesom med
holocaust-forfalskningerne).

At Alexander der selvfølgelig ved fronten havde en slaveagtig væbner der
stod ham nær - en butler og våbenbroder - har haft tillid til ham, betyder
ikke at de sov i ske - hvis ikke det var koldt. Platon beskriver om
DRIKKEORGIER med Sokrates i "Symposion" at dem med status trak sig tilbage
sammen med en ung ven og sov i samme rum som denne - intet om samme seng,
intet om hudkontakt, andet end hvad er uundgåeligt når man på
mands-gymnastikpladser er nøgne og ikke har fobi mod berøring, hvad de næppe
havde.

Makedonerne under Alexanbders far , kong Philip, angreb Athen, og den store
taler Demostenes advarede og ønskede oprustning så man kunne blive så
militært stærk som på perserkrigenes tid, men den ny lanse-teknologi var
uovervindelig og Philip smadrede dem og undertvang dem cirka så grusomt som
var normalt i den tids interne græske bykrige. Alligevel så han op til græsk
kultur og besundrede Diogenes i tønden højere end nogen anden, og da han
bragte hellenistisk dominans over den halve verden har alle grækere værdsat
den ny konge og kaldt ham græker - han skabe jo job og haremmer til dem i
Balylon med de hængende haver og andre pragtbyer.

Makedonien idag har nok det meste af Philips OPRINDELIGE kongedømme og lidt
er i det nuværende Grækenland, som derfor modsatte sig at Makedonien
anerkendtes af DK mm under dette navn.
Sokrates kaldte sig verdensborger - de havde ikke vor type nationalisme.
Om at homosex var om krigsbroderskab kun, kan læses hos Egon Friedell - stol
ikke på folk der har læst et par oldgræske bøger kun. Det kræver overblik at
have et godt gæt om fortidens erotik, som der jo ikke er forsteninger eller
tegninger af. Jo der er vasemalerier af bagfrapul af unge kvinder, der ser
drengeagtige ud, og de løgnagtige bøsser tolker det som at de var bøsser -
men den mode er måske især et nutidsfænoment. Peter Freuchen skriver om
eskimoer at de drillede dem der ikke kunne få en pige og derfor bollede
slædehunde. Selvfølgelig har græske slaveejere foretrukket slavedrenge for
gede- og fåreknep, når de var erotisk sultne og for fantasiløse til onani -
men at grækerne var fri mht erotik er fri fantasi og ingen kilder
underbygger effektivt. Jo- munkeklostre var snerpede og efter reformationen
blev matriarkatet stærkere og mere snerpet, men da erotik er svær at
kontrollere så har alle kristne århundreder måske været mere promiskuøse end
vi er idag - Holberg lader i to af sine komedier en tjenstepige sige halt
afslappet "Dengang jeg var 13 år og havde min dyd endnu, og Peder Paladius
skriver i sin visitatsbog at det ville være ønskeværdigt hvis nogen kunne få
teenagerne til at vente med sex til EFTER konfirmationen.
Er sex blevet mindre fri af AIDS - ingen aner det. Pralhalse foregiver at
have viden. Erkend at "det eneste vi ved er at vi intet
ved"(Sokrates-visdom - og stadig sandt om erotik og meget andet)

Fra : Bo Warming

Dato : 30-11-04 09:39

Når man påviser grov misinformation hos Per Vadmand, der evner at skrive
fine læserbreve i Information - hvorfor er han aldrig i stand til at give
igen på sandhedssøgende Bo Warming?

Fra : Per Vadmand

Dato : 30-11-04 10:19

> Når man påviser grov misinformation hos Per Vadmand, der evner at skrive
> fine læserbreve i Information - hvorfor er han aldrig i stand til at give
> igen på sandhedssøgende Bo Warming?

Kære Bo

Jeg har svaret dig masser af gange, men på nogle af dine indlæg kan jeg
allerede i overskriften se, at mit liv er for kort til den slags.

Per V.

Fra : Bo Warming

Dato : 01-12-04 00:07

> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote in message

> Jeg har svaret dig masser af gange, men på nogle af dine indlæg kan jeg
> allerede i overskriften se, at mit liv er for kort til den slags.

Du misinformerede at grækerne var særlig homosexuelle.
Jeg påviste fejlene i de vandrehistorier, du bygger på.
Du er racist ved at gå efter manden og bruge din racisme som undskyldning,
for at flygte fra at levere dokumentation for dine påstande.
Altid er det din fløj der IKKE EVNER AT GÅ EFTER BOLDEN OG GÅR EFTER MANDEN.
Her klart videnskabeligt dokumenteret.
Løgnehistorier om "Bo lugter" er det eneste du evner - aldrig facts/logik
vedr politik eller her film.

Fra : David Rasmussen

Dato : 01-12-04 02:11

Bo Warming wrote:

> Du misinformerede at grækerne var særlig homosexuelle.
> Jeg påviste fejlene i de vandrehistorier, du bygger på.

Og jeg går ud fra at du også har påpeget fejlene i Sir Kenneth Dovers
tekst "Greek Homosexuality" fra 1978, og al den efterfølgende forskning
som ligger i tråd med denne tekst, og at du på denne måde har overbevist
videnskabsfolk der rent faktisk ved noget om sagen? Eller ved du
automatisk bare bedre end alle andre?

/David

Fra : 3W

Dato : 01-12-04 03:21

"David Rasmussen" <david.rasmussen@gmx.net> wrote in message

> [...]
> som ligger i tråd med denne tekst, og at du på denne måde har overbevist
> videnskabsfolk der rent faktisk ved noget om sagen? Eller ved du

Hvis alle grækere var homoseksuelle, hvordan overlevede den græske kultur
så? De kan jo ikke have fået børn?

Fra : Morbid Angel

Dato : 01-12-04 07:08

On Tue, 30 Nov 2004 18:21:01 -0800, "3W" <mbloruew@vcxpoiewr.net>
wrote:

>Hvis alle grækere var homoseksuelle, hvordan overlevede den græske kultur
>så? De kan jo ikke have fået børn?

De var bi-seksuelle =)

Mvh

MA

///
My Dvd collection http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Fra : Jacob Andersen

Dato : 01-12-04 08:33

"3W" <mbloruew@vcxpoiewr.net> wrote in message
> "David Rasmussen" <david.rasmussen@gmx.net> wrote in message

> Hvis alle grækere var homoseksuelle, hvordan overlevede den græske kultur
> så? De kan jo ikke have fået børn?

Det var biseksualitet snarere end egentlig homoseksualitet der var udbredt.

/Jacob

Fra : David Rasmussen

Dato : 01-12-04 11:26

3W wrote:

> Hvis alle grækere var homoseksuelle, hvordan overlevede den græske kultur
> så? De kan jo ikke have fået børn?

Du har et sjovt forhold til logik og sandhed...

Men nu skal jeg skære det ud i pap for dig: Der er _ingen_ der har sagt
at _alle_ grækere var homoseksuelle. Der er nogen der har sagt at
"mange" var det, og at måske endnu flere var biseksuelle.

/David

Fra : Konrad

Dato : 01-12-04 12:27

"3W" <mbloruew@vcxpoiewr.net> wrote in message

> Hvis alle grækere var homoseksuelle, hvordan overlevede den græske kultur
> så? De kan jo ikke have fået børn?

I det klassiske grækenland var en mand først myndig når han fyldte 30, dvs
først på det tidspunkt og efter var det sædvane at gifte sig med en kvinde
(som blev "myndige" langt yngre) - indtil da morede mændene sig i
"gymnasierne" og badeanstalterne, og det var her homoseksualiteten blev
udlevet. Kvinderne var i øvrigt godt og grundigt undertrykt - deres tidlige
giftealder, mange børn, hyppige barselskvaler og generelle lavstatus gjorde
at deres gennemsnitslevealder kun lige var omtrent de treidve eller lidt
derover, og på den måde var der både "overskud" af ældre mænd og yngre
mænd/drenge.

Fra : Thomas K. Jeppesen

Dato : 01-12-04 14:51

Konrad wrote:
> [...]
> at deres gennemsnitslevealder kun lige var omtrent de treidve eller lidt
> derover, og på den måde var der både "overskud" af ældre mænd og yngre

Hvis det er rigtigt, så viser det jo lidt at bi- og homoseksuelle har
valgt det og ikke er født sådan.
Dvs. at bi- og homosesualitet kan sidestilles med andre seksuelle
perversiter, hvor akten altså ikke går ud over uskyldige.

Fra : Konrad

Dato : 01-12-04 14:55

"Thomas K. Jeppesen" <invalid@sick.house> wrote in message

> Hvis det er rigtigt, så viser det jo lidt at bi- og homoseksuelle har
> valgt det og ikke er født sådan.

Det sidste, altså mht homoseksualitet, siger det da intet om overhovedet.

> Dvs. at bi- og homosesualitet kan sidestilles med andre seksuelle
> perversiter, hvor akten altså ikke går ud over uskyldige.

Homoseksualitet kan sidestilles med enhver anden form for seksualitet.

Fra : ASKF

Dato : 03-12-04 00:19

Konrad ytrede sig i <41adcd4a$0$66394$14726298@news.sunsite.dk> med
dette:

> [...]
>gjorde

>Det sidste, altså mht homoseksualitet, siger det da intet om overhovedet.

Nej, for det er jo et kendt fænomen i f.eks. amerikanske fængsler at
mange mænd tilfredsstiller deres lyster med hinanden, også selvom at de
aldrig ville gøre dette uden for murene hvor der er adgang til kvinder.

>Homoseksualitet kan sidestilles med enhver anden form for seksualitet.

Den nyeste forskning ang. homoseksualitet indikerer at fænomenet skyldes
en "fejl" i feromonreceptorene, således at hjernen stimuleres af
feromoner fra samme køn. Sandsynligvis sker "fejlen" allerede i det
tidlige fosterstadie og det er derfor ikke noget arveligt (læs
genetisk).

De fleste både mænd og kvinder har sikkert oplevet at være i selskab med
en af modsatte køn, som på alle måder burde være tiltrækkende, men som
de alligevel ikke var seksuelt tiltrukket af. Dette skyldes at
feromonerne ikke stimulerer receptorerne til at udsende signalstoffer
til hjernen.

Homoseksualitet kan derfor ikke sidestilles med enhver anden form for
seksualitet, hvis man derved også ønsker at sidestille det med SM, scat
mm. da dette i høj grad er af psykologisk karakter.

Der er derimod ingen kemisk forskel på processerne for homoseksualitet,
bi-seksualitet og heteroseksualitet. Man kan end ikke sige at det er et
valg...

PS. Jeg har hørt fra et par lesbiske veninder at de holder sig fra
biseksuelle mht. forhold, da deres erfaring siger dem at biseksuelle
gerne ender med at vælge en af modsatte køn, så det kan kun blive
korterevarende forhold.
Allan Stig Kiilerich Frederiksen

Fra : Bo Warming

Dato : 03-12-04 13:53

"ASKF" <nospam@askf.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> biseksuelle mht. forhold, da deres erfaring siger dem at biseksuelle
> gerne ender med at vælge en af modsatte køn, så det kan kun blive

Dit PS lyder klogt.
Men at kemi om nervehormoner kan bruges til noget vedr noget så kulturelt
som homosexuelle vaner, anser jeg for nytteløs teoretisering.
Der er alt for mange variable når kostskoleelever, kasernesoldater og
fængselsfanger vælger bøssesex i mangel af kvinder - tyve teorier snor sig
mellem hinanden og kan måske give en vis forklaring.
Jeg tror at folk der tidligt får nederlag overfor krav om succes med det
modsatte køn, bliver disponerede for at lade samfundets opreklamerede
kærlighedsromantik handle om eget køn - og særligt sexet udseende spiller
desuden vægtigt ind.

Fra : Konrad

Dato : 06-12-04 15:09

> [...]

> mange mænd tilfredsstiller deres lyster med hinanden, også selvom at de
> aldrig ville gøre dette uden for murene hvor der er adgang til kvinder.

Tja - det hører man jo om - det er blot lidt svært at vurdere udbredelsen af
fænomenet i virkeligheden - men analogien er glimrende.

> [...]
> de alligevel ikke var seksuelt tiltrukket af. Dette skyldes at
> feromonerne ikke stimulerer receptorerne til at udsende signalstoffer

Det er 100% præcis min egen hjemmebryggede teori - som i øvrigt også
forklarer en hel del afvigende seksualitet.

> Homoseksualitet kan derfor ikke sidestilles med enhver anden form for
> seksualitet, hvis man derved også ønsker at sidestille det med SM, scat
> mm. da dette i høj grad er af psykologisk karakter.

Er enhver seksualitet da ikke detm dybest set? Afarten dikteres af det
filter hvormed man kan sanse feromoner - dvs det er samme mekanisme der
ligger bag uanset hvad.

> [...]
> biseksuelle mht. forhold, da deres erfaring siger dem at biseksuelle
> gerne ender med at vælge en af modsatte køn, så det kan kun blive

Ja - det tror jeg gerne på. Biseksuelle er vel nærmest at regne for en slags
turister

Fra : Bo Warming

Dato : 02-12-04 14:22

"Konrad" <david_konrad@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> at deres gennemsnitslevealder kun lige var omtrent de treidve eller lidt
> derover, og på den måde var der både "overskud" af ældre mænd og yngre

Ovenstående godtkøbssnak kan man løseligt læse ud af diverse skrifter, som
alle er usikre som kilder

Fra : Bo Warming

Dato : 02-12-04 14:21

> [...]
> som ligger i tråd med denne tekst, og at du på denne måde har overbevist
> videnskabsfolk der rent faktisk ved noget om sagen? Eller ved du

Hvis du fra din bog kan citere dokumentation på analsex i oldgrækenland,
eller andet, så gør det.

Fra : David Rasmussen

Dato : 02-12-04 15:58

Bo Warming wrote:

> Hvis du fra din bog kan citere dokumentation på analsex i oldgrækenland,
> eller andet, så gør det.

Du kan jo bare læse den. Men den slags giver du dig nok ikke af med, du
gætter bare.

Du er også for kujonagtig til at ville turde læse sådan en bog fordi den
ville udfordre hvad du havde gættet dig til. Og du vil jo ikke siges
imod eller kende sandheden. Du er en hykler.

/David

Fra : Bo Warming

Dato : 02-12-04 17:05

> Du kan jo bare læse den.

VI KAN VIST ALLE SE NU, at du har ikke læst bogen, siden du ikke vil
referere det i den, som er din redning.

Selvfølgelig er alle der er hoppet på vandrehistorien om grækernes hang til
bøssesex nogle ukritiske sensationssøgende autoritetstro antividenskabelige
narrøve.

Helt som med holocaust-kulten, så er det bekvemt at TRO uden at have belæg.

Fra : -V-

Dato : 02-12-04 17:47

Bo Warming wrote:
> Selvfølgelig er alle der er hoppet på vandrehistorien om grækernes
> hang til bøssesex nogle ukritiske sensationssøgende autoritetstro
> antividenskabelige narrøve.

Vi er alle skyldige, undtagen dig.

Du er nemlig hverken sensationssøgende eller en narrøv, næh nej.

-V-

Fra : David Rasmussen

Dato : 02-12-04 18:25

Bo Warming wrote:

> Selvfølgelig er alle der er hoppet på vandrehistorien om grækernes hang til
> bøssesex nogle ukritiske sensationssøgende autoritetstro antividenskabelige
> narrøve.

"Selvfølgelig"? Flot argument.

Lad os se dit mangeårige universitetsarbejde om emnet. Så kan vi bedre
dømme.

> Helt som med holocaust-kulten, så er det bekvemt at TRO uden at have belæg.

Hvor er dit belæg? Det er dig der tror. Hykler.

/David

Fra : Bo Warming

Dato : 02-12-04 19:28

> "Selvfølgelig"? Flot argument.
>
> Lad os se dit mangeårige universitetsarbejde om emnet. Så kan vi bedre
> dømme.

> Hvor er dit belæg? Det er dig der tror. Hykler.

Blandt den visdom vi har fra de gamle grækere - Sokrates - er ydmyghed
overfor videnskabelige sandheders USIKKERHED

"Det eneste jeg ved er, at jeg intet ved"

Det er dette synspunkt jeg argumenterer for, og jeg angriber blot den
misinformation, det er, at påstå, at bøssesex er bevist hos oldgrækere som
værende mere almindelig end andre steder og til andre tider.

Hvem har indicier på at græske krigere eller hærførere eller hele
befolkningen
analbollede mere end katolske munke, jødiske rabinere, viktorianske
rekrutter eller vikinger?

Øjenvidneberetninger om grækere går KUN på at sove sammen - måske i hver sin
seng.
INTET om kys, fællesonani eller analkopulering

Fra : David Rasmussen

Dato : 03-12-04 10:06

Bo Warming wrote:

> "Det eneste jeg ved er, at jeg intet ved"

Det ved du tilsyneladende ikke engang. Hvis bare du gjorde.

/David

Fra : Bo Warming

Dato : 03-12-04 13:54

> Det ved du tilsyneladende ikke engang. Hvis bare du gjorde.

Jeg har ikke postuleret at vide noget brugbart om bøsser eller kz-lejre -
kun at vi ikke har sikker viden, og det er storskrydende løgnere der påstår
viden.

Fra : Morbid Angel

Dato : 03-12-04 22:00

On Fri, 3 Dec 2004 13:54:09 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

Spring nu ud Bo, istedet for alt det der udenom snak, røvh.... har du
da åbnet =)~

Mvh

MA

///
My Dvd collection http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Fra : Jonas Gaarde

Dato : 03-12-04 20:08

> Det ved du tilsyneladende ikke engang. Hvis bare du gjorde.
>
> /David

"You know nothing - in fact, you know *less* than nothing! If you only knew
that you know nothing, that'd be something, but you don't!" (Point Break)
--
Jonas

My DVD's: http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Jonasgaarde

Fra : PerX ...

Dato : 03-12-04 22:34

In article <41ac3af5$0$197$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
perve@post.tele.dk says...

> Kære Bo
>
> Jeg har svaret dig masser af gange, men på nogle af dine indlæg kan jeg
> allerede i overskriften se, at mit liv er for kort til den slags.

Godt motto - det må jeg huske *g*