Hvilket headset til T68i?
Fra : Hans Paulin

Dato : 25-11-04 13:43

Hvilket headset kan man anbefale til en T68i - er det noget Jabra 200 / 250?
(mener at ha set dét anbefalet)

Hvorhenne? (Merlin?)

Hvor er det billigst?
Hans

Fra : P.Christensen

Dato : 25-11-04 21:34

"Hans Paulin" <me@privacy.net> skrev i en meddelelse
> Hvilket headset kan man anbefale til en T68i - er det noget Jabra 200 /
> [...]
Hej Hans, jeg bruger et Bluetrek til min og det virker perfekt, heller ikke
særlig meget støj
hos modtageren når jeg bruger det i bilen.
Jeg købte det hos www.tjdata.dk

--
Mvh Palle

Brug ikke mailadressen, da den ikke bruges men den tilhører mig.

Fra : Hans Paulin

Dato : 26-11-04 00:15

P.Christensen skrev:

> Hej Hans, jeg bruger et Bluetrek til min og det virker perfekt,
> heller ikke særlig meget støj
> hos modtageren når jeg bruger det i bilen.
> Jeg købte det hos www.tjdata.dk

Fedt!

Tak!
Hans