Kamera til T68i?
Fra : Hans Paulin

Dato : 25-11-04 13:42

Hvilket kamera (SE?) kan anbefales til T68i?

Priser / hvorhenne?

Brugt?
Hans

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 25-11-04 23:14

> Hvilket kamera (SE?) kan anbefales til T68i?

For at være helt ærlig: ingen.

De kameraer der fås til at klikke på er ikke specielt gode, og T68i'erens
display hjælper bestemt ikke på det (medmindre de selvfølgeligt bare skal
sendes til en computer). Det er først på T630 og opefter kameraet begynder
at nærme sig noget brugbart.

Skulle du alligevel have lyst til at købe et plejer www.netget.dk at have
dem.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Hans Paulin

Dato : 26-11-04 00:15

Jeppe Vestergaard skrev:

> [...]
> selvfølgeligt bare skal sendes til en computer). Det er først på T630
> og opefter kameraet begynder at nærme sig noget brugbart.

Okay - så ka jeg bare købe et alm. kamera i Aldi

Tak skal du ha!
Hans

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 26-11-04 09:47

> Okay - så ka jeg bare købe et alm. kamera i Aldi

Som en tilføjelse kan du her se nogle billeder taget af de forskellige
click-on kameraer:

http://www.sprites.dk/?page=phones&brand=54

Fra : Hans Paulin

Dato : 26-11-04 11:01

Jeppe Vestergaard skrev:

> Som en tilføjelse kan du her se nogle billeder taget af de forskellige
> click-on kameraer:
>
> http://www.sprites.dk/?page=phones&brand=54

Der mangler lige Sony Ericsson MCA-20

Anyhow - jeg har set ulykker nok!