Ny AppleWorks bruger (regneark)
Fra : Steen B. Jensen

Dato : 25-11-04 09:15

Jeg forsøger mig med et regneark i appleworks. Det er ikke helt som
excel.
Hvordan får jeg maskinen til at udregne noget så simpelt som f.ex. c17
minus d18?
Hvilken formel benytter jeg - og hvor finder/indsætter jeg den?

--
STEEN
-Først citatet

Fra : Henrik Jensen

Dato : 25-11-04 09:37

Steen B. Jensen <panther@osx.dk> wrote:

> [...]
> minus d18?
> Hvilken formel benytter jeg - og hvor finder/indsætter jeg den?

Hej
Du skriver i en tom celle (målcellen): =c17-d18
enter. Så skulle resultatet gerne være i målcellen

--
Venlig hilsen
Henrik Jensen

Fra : Steen B. Jensen

Dato : 25-11-04 10:11

Henrik Jensen <spam@nej.dk> wrote:

> Hej
> Du skriver i en tom celle (målcellen): =c17-d18
> enter. Så skulle resultatet gerne være i målcellen

Man takker så mange gange
--
STEEN
-Først citatet