Jeg synes at HYLERNE skal oprette deres ..~
Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 25-11-04 01:25

SMAGSDOMMER/CENSURFORUM HURTIGST MULIGT.

Jeg synes bestemt ! ja jeg er sikker på at jeg synes at HYLERNE skal
oprette deres eget forum med en censurmester og smagsdommer ! Det er
jo det eneste de kan skrive om, det er simpelthen det eneste deres små
hoveder kan rumme !

Jeg synes ligefrem at der burde være nogle venlige praktisk begavede
mennesker som burde hjælpe disse HYLERE, og vejlede dem ! jo før jo
bedre for ALLE !

Så kan de 5-6 HYLERE skiftes til at være censurmestre og censurere de
andre 5 !
Jeg tror ligefrem de får ro i sjælen ! ja jeg tror ligefrem at de
bliver nogle medborgere der er gladere for livet! jeg tror ligefrem at
selvmordsfrequensen vil gå ned !

Findes der ikke et spil som hedder " Smagsdommere og Censurmestre " !
vi ikke hylere kunne så skillinge sammen til 6 spil som de kunne få i
Julegave )) så kunne de øve sig i alle juledagene?

Jeg vil gerne her op til højtiden give jer 5-6 HYLERE det FROMME løfte
) at jeg en gang imellem vil besøge jeres censurforum så i RIGTIG
får lejlighed til at demonstrere HVOR DYGTIGE I ER BLEVET og vise alle
at i bestemmer noget som helst ))

Klø nu på HYLERE vi er mange som ser frem til jeres nye censurforum
)

En glad og håbefuld Julehilsen til jer alle 5-6 stykker ))

Hilsen
verner

PS! Jeg tror sgu at i HYLERE ligefrem har mulighed for at komme lidt i
lære hos DCU ! ja DCU er i bekneb for et par afløsere ? Prøv at tænke
jer hvilken fornem status i HYLERE så får ! hva ba do ))

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 26-11-04 16:14

ven_hj@yahoo.dk (ven_hj@yahoo.dk) wrote in message news:<6fbbedd3.0411241625.77f7ba7a@posting.google.com>...
> [...]
> Jeg tror ligefrem de får ro i sjælen ! ja jeg tror ligefrem at de
> bliver nogle medborgere der er gladere for livet! jeg tror ligefrem at

S.B var den første som tog et "on the job" træningskursus hos DCU, nu
mangler vi bare de 5 andre HYLERE )

Hilsen
verner

Fra : Knud Pedersen

Dato : 01-12-04 09:06

Der findes 2 former for brok!
Den ene form kan han opereres for, den anden for kan ikke kureres, fejlen
skal findes i hjernen og den kan man desværre ikke reparere endnu.

Alle brokkere (læs dem med hjernefejl) burde have deres egen brokke
nyhedsgruppe

Knud - uden brok

Fra : Sten Bo

Dato : 01-12-04 14:36

"Knud Pedersen" <dane1950@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> skal findes i hjernen og den kan man desværre ikke reparere endnu.
>
> Alle brokkere (læs dem med hjernefejl) burde have deres egen brokke

Hej Knud
Jeg ved godt det er svært. Men............

Du bidrager også til brokket og holder det i gang.! Det er bedre at blokere
for afsenderen.

De fleste har Outlook Express som E-mail program. Hvis man bruger samme til
at hente nyhedsgrupperne, kik på http://www.usenet.dk/info/msoe.html kan
der ganske nemt blokeres og oprettes regler for ud fra de enkelte
meddelelser - bloker afsender - eller flyt til mappe ***** osv. Kik i
hjælpefilen til Express.

Hvilke en hel del af grrr. s brugere har gjort.

Men hver gang der svares på troldens indlæg eller et som dette, får vi det
ind alligevel, med mindre vi også blokerer for dem der deltager i "festen".
Jeg indrømmer blankt at jeg også har bidraget, men som nu, efterhånden kun i
et forsøg på at få gr. til at fungerer for det store flertal.

Læg mærke til, at jeg har slettet overflødigt og skriver under din tekst så
du slipper for at skrolle i langt indlæg.

Hilsen Sten Bo

Fra : Karl-Heinz Hansen

Dato : 01-12-04 14:41

Også er det de brokkere, der bliver ved med, at lave brok over brokkerne, de
er måske deværste af alle brokkere.

Havde de sendt det de mener er brok op i bloker, så havde de ikke mere
behøvet at brokke dem over brokkerne.
Hvem pokker skal afgøre, hved det er brok, og hvem skal afgøre brokkeriets
omfang.
Nu gider jeg ikke, at brokke mig mer.

Fra : Jan Bøgh

Dato : 01-12-04 15:37

Karl-Heinz Hansen wrote:
> Også er det de brokkere, der bliver ved med, at lave brok over
> brokkerne, de er måske deværste af alle brokkere.

> Nu gider jeg ikke, at brokke mig mer.

Og så er der de brokhoveder, der brokker sig over de brokkere, der brokker
sig over brokkerne. Dem ku' jeg godt få lyst til at brokke mig over, men så
risikerer jeg selvfølgeligt bare at nogen brokker sig over at jeg brokker
mig over de brokkere, der bliver ved med at lave brok over brokkerne, og som
måske er de allerværste brokkere!
Og det brok gider jeg ikke høre på!

vh
Jan

Fra : Gismo

Dato : 01-12-04 16:48

Nu vi er ved det regelrette, så vil jeg pointerer
at denne gruppe er til camping relateret debat.

Jeres diskution er vildt OT.

Gismo

Fra : Trix

Dato : 01-12-04 17:09

> [...]

> mig over de brokkere, der bliver ved med at lave brok over brokkerne, og

LOL )))))

Du har nemlig fat i det helt rigtige, Jan.
Det der desværre kendetegner denne gruppe.

Hilsen Torben

Som Gismo skriver et det måske nok OT, men det er 90% af det der bliver
skrevet efterhånden!
Jeg synes, at Jan har en herlig humor og jeg tror, at måske selv de med
stupide skribenter kan fatte pointen!

Fra : Trix

Dato : 01-12-04 17:30

Klip
...... de mest stupide skribenter ......
Klip

sådan skulle der havde stået - det fremmer nogen gange forståelsen, at man
skriver rigtigt

Torben

Fra : Jan Bøgh

Dato : 01-12-04 17:50

Trix wrote:

> [...]
> bliver skrevet efterhånden!
> Jeg synes, at Jan har en herlig humor og jeg tror, at måske selv de
> med stupide skribenter kan fatte pointen!

Jeg er selv holdt op med at læse gruppen regelmæssigt - mængden af
interessant campingstof er forsvindende lille og til gengæld er udveksling
af ubehageligheder helt i top.
Jeg ved egentligt ikke hvorfor, men denne gruppe har stort set altid været
domineret af hadske udfald og ubehøvletheder. Og det er da underligt, når
emnet er noget så fredeligt og fornøjeligt som camping og ferie.

Men jeg er ikke i tvivl om at det var tåbeligt at lukke op for de mange
diskussioner om DCU - hvilket jeg også fremførte dengang det skete og som
følge deraf blev chikaneret på det groveste.
Ærgerligt, når der nu var så mange gode oplysninger om feriesteder, grej og
andet festligt med tilknytning til emnet, der kunne udveksles.

vh
Jan

Fra : J S L

Dato : 01-12-04 17:58

JA........og ved at i alle kommentere KP. er i sq selv med til at holde det
igang.....

EOD

JSL

Fra : phk

Dato : 01-12-04 19:34

> Men jeg er ikke i tvivl om at det var tåbeligt at lukke op for de mange
> diskussioner om DCU - hvilket jeg også fremførte dengang det skete og som
> følge deraf blev chikaneret på det groveste.

Du mener altså at en vis person vil afholde sig fra at skrive noget om DCU
fordi det ikke er tilladt her i gruppen?

> Ærgerligt, når der nu var så mange gode oplysninger om feriesteder, grej
> og
> andet festligt med tilknytning til emnet, der kunne udveksles.

Korrekt. Dette er faktisk det bedste medie til den slags (i forhold til
forum-formen), men den bliver totalt ødelagt af BB.

--
Per, Esbjerg

Fra : Sten Bo

Dato : 01-12-04 20:31

> "Jan Bøgh" <spamhater@nowhere> skrev i en meddelelse

Ja Jan, Det har altid undret mig folk så let komme op at toppes Jeg husker
det udmærket, før BB men der skal jo 2 parter til.
Også grin ovrer din brok versus brok

> Du mener altså at en vis person vil afholde sig fra at skrive noget om DCU
> fordi det ikke er tilladt her i gruppen?

Det er vist en anden der tænkes på nu, eller er det. Har også min tvivl.

> Korrekt. Dette er faktisk det bedste medie til den slags (i forhold til
> forum-formen), men den bliver totalt ødelagt af BB.

Også enig, kører fremragende - men det er nu ikke kun BB, også alle svarene
som Jan rigtigt gør opmærksom på.

mvh Sten Bo

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 02-12-04 00:10

"Sten Bo" <fjerngoss@stofanet.dk> wrote in message news:<41ae1e4a$0$13741$ba624c82@nntp03.dk.telia.net>...
> "phk" <phk_stopspam@esenet.dk> skrev i en meddelelse

Er det ikke mageløst ! ALLE disse båtnakker er ved at drukne i deres
selvforherligelse og kællingeforagelse over indlæg de ikke kan lide
hehehehh, de føler at de stå over alle andre! Disse mageløse båtnakker
tror at de skal være smagsdommere og bestemme hvad ANDRE folk læser
eller skriver om !

TÅBERNE tager stilling til og udtaler sig om indlæg de IKKE selv
læser! HVOR dum har man lov til at være?

Den ene er mindre begavet end den anden, INGEN af disse praktiske
"begavelser" kan SELVSTÆNDIGT finde ud af at springe indlæg over de
ikke kan lide ! Båtnakkerne mener at de skal kommentere alle andres
indlæg og besvarelser på emner der interesserer dem og som IKKE
interesserer båtnakkerne !Hvad helvede blander båtnakkerne sig så for
?

Mener HYLERNE at de er noget særligt ! er de noget særligt ? udover at
være HYLERE ! RENT SPAM fra den kant.

Ja båtnakkerne/HYLERNE udstiller sig selv i sådan en grad, at de ikke
kun fremstår som latterlige ! de ER latterlige.

Hilsen
verner

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 02-12-04 00:28

"Jan Bøgh" <spamhater@nowhere> wrote in message news:<41adf73a$0$16091$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...

> Jeg er selv holdt op med at læse gruppen regelmæssigt

Det er dit frivillige valg !

- mængden af
> interessant campingstof er forsvindende lille

Det har du ret i, men du selv Jan bidrager med INTET ! er du KUN
brokker og leger smagsdommer ! Hvad med at DU skrev noget om camping !
meeen ok det er sgu så dejligt nemt at bebrejde ANDRE ar de ikke
skriver noget som DU kan bruge! ik Jan ?

> Jeg ved egentligt ikke hvorfor, men denne gruppe har stort set altid været
> domineret af hadske udfald og ubehøvletheder.

Det er nok fordi typer som dig og HYLERNE ikke deltager i debatten,
men leger bedrevidende smagsdommere og at I tror at i bestemmer noget
som helst her i gruppen OVER ALLE ANDRE DELTAGERE! Folk giver igen på
svinerier fra HYLERNE så simpelt er det.

Og det er da underligt, når
> emnet er noget så fredeligt og fornøjeligt som camping og ferie.

Enig, men det er jo ikke DIN og HYLERNES dagsorden vel Jan ! I
producerer ikke noget som helst udover at svine folk til og spille
bedrevidende og så forstår I ikke at i får igen af samme skuffe !
Prøv at blive voksne.

> Men jeg er ikke i tvivl om at det var tåbeligt at lukke op for de mange
> diskussioner om DCU

Så har vi smagsdommerne igen.... VI VIL BESTEMME HVAD ANDRE VOKSNE
MENNESKER DEBATTERER OM ! vi ved hvad der er godt for folket og hvad
folket kan tåle at læse! I er sgu FOR lamme i roen til at man kan tage
jer alvorligt.

- hvilket jeg også fremførte dengang

Ja du er en helt Jan, meld dig ind i DCUs bestyrelse du ER udlært.

> Ærgerligt, når der nu var så mange gode oplysninger om feriesteder, grej og
> andet festligt med tilknytning til emnet,

DER ER IKKE NOGEN SOM HELST SOM FORHINDRER DISSE INDLÆG. Er du
fatsvag?

> vh
> Jan

Hilsen
verner

Fra : Jan Bøgh

Dato : 02-12-04 09:22

ven_hj@yahoo.dk wrote:

Jeg vil helt undtagelsesvis komme med et svar på et indlæg fra dig:

> [...]
> meeen ok det er sgu så dejligt nemt at bebrejde ANDRE ar de ikke
> skriver noget som DU kan bruge! ik Jan ?

Ak, jeg har skam været aktiv campingskribent i denne gruppe - dog før du
dukkede op af din mudderpøl.

> [...]
> som helst her i gruppen OVER ALLE ANDRE DELTAGERE! Folk giver igen på
> svinerier fra HYLERNE så simpelt er det.

Jeg har aldrig oplevet at det fører til nogen som helst form for dialog at
kalde folk grimme navne og i det hele taget opføre sig som et dumt svin
overfor andre. Men ofte at det fører til verbale slagsmål. Men det er måske
også når det kommer til stykket dit formål.

> [...]
> producerer ikke noget som helst udover at svine folk til og spille
> bedrevidende og så forstår I ikke at i får igen af samme skuffe !

Igen - tror du selv på at du kommer nogen vegne med udfald som dette?

> [...]
> MENNESKER DEBATTERER OM ! vi ved hvad der er godt for folket og hvad
> folket kan tåle at læse! I er sgu FOR lamme i roen til at man kan tage

Jamen, kære ven - er det slet ikke gået op for dig at du /aldrig/ kommer i
debat med nogen som helst med den tone, du fører dig frem med, højst i
slagsmål.

> - hvilket jeg også fremførte dengang
>
> Ja du er en helt Jan, meld dig ind i DCUs bestyrelse du ER udlært.

Kunne aldrig falde mig ind, jeg anser ligesom du DCU for at være en dikkende
lammehale på campingbranchen.

> DER ER IKKE NOGEN SOM HELST SOM FORHINDRER DISSE INDLÆG. Er du
> fatsvag?

Jo, det gør du. Jeg bliver i dårligt humør, når jeg kigger ind i denne
gruppe, der er domineret af en dårlig stemning, som primært er forårsaget af
dine konsekvent ubehøvlede og ubehagelige indlæg.

Men hvis dine aktiviteter i øvrigt har en terapeutisk funktion overfor dine
åbenbart store personlige problemer, så fortsæt endeligt.
Jeg gider bare ikke deltage.

Alternativt så find en psykiater - det kan være det letter på trykket.

EOD og plonk!

vh
Jan

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 02-12-04 17:43

"Jan Bøgh" <spamhater@nowhere> wrote in message news:<41aed182$0$35663$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...
> ven_hj@yahoo.dk wrote:
>
> Jeg vil helt undtagelsesvis komme med et svar på et indlæg fra dig:

> Ak, jeg har skam været aktiv campingskribent i denne gruppe - dog før du
> dukkede op af din mudderpøl.

Rigtigt, og 90% af dine skriverier går på at korrekse andre efter DINE
meninger og holdninger, lad dog være med at lege smagsdommer OG jeg
bedre vide end alle andre. Du laver et indlæg om brokkerne som skriver
om brokkerne ! DU ER DEN VÆRSTE af ALLE.

> Jeg har aldrig oplevet at det fører til nogen som helst form for dialog at
> kalde folk grimme navne og i det hele taget opføre sig som et dumt svin

Du gør ellers et godt forsøg på at svine dem til som svarer på indlæg
! som DU ikke kan lide !

> overfor andre. Men ofte at det fører til verbale slagsmål. Men det er måske
> også når det kommer til stykket dit formål.

Næe det er jer HYLERE der starter HVER gang. Brug dog for fanden jeres
sunde fornuft og spring de indlæg over i ikke kan lide ! det er sgu da
ikke så svært.
I HYLERE kommer ALDRIG til at bestemme hvad andre folk skriver om og
mener. Og den anden kind bliver ikke vendt til jeres svinerier.

Ja forsøg at forholde jer til emner der skrives om.

> Igen - tror du selv på at du kommer nogen vegne med udfald som dette?

Hvis du tror jeg er her for at komme i dialog med HYLERNE tager du
grundigt fejl. Men at i HYLERE ryger på nakken af dem som svarer på
indlæg skal i ikke have lov til uimodsagt.

> Jamen, kære ven - er det slet ikke gået op for dig at du /aldrig/ kommer i
> debat med nogen som helst med den tone, du fører dig frem med, højst i
> slagsmål.

Jeg går KUN i slagsmål med dem som sviner mig til.

Hvis du ikke er klar over det kan jeg oplyse for dig, at mine
debatindlæg er de mest læste i denne gruppe. Selv ALLE HYLERNE læser
mine indlæg i smug hehehe ))

Jeg er totalt ligeglad med debat, mit formål er at så mange som muligt
læser mine indlæg og tager stilling til indholdet. At debattere med en
type som dig og de øvrige HYLERE, der kun vil lege smagsdommer, fører
intet med sig, I er også bedst til farven på toiletvæsken og
lokumspapiret.

> Kunne aldrig falde mig ind, jeg anser ligesom du DCU for at være en dikkende
> lammehale på campingbranchen.

Dit udsagn overrasker mig.

> Jo, det gør du. Jeg bliver i dårligt humør,

Jammen så lad dog være med at læse mine indlæg ! For faen , er det
virkeligt så svært?

som primært er forårsaget af
> dine konsekvent ubehøvlede og ubehagelige indlæg.

Prøv at læse DIN egen sidste kommentar ! MERE svinsk kan det vel ikke
gøres vel Jan ? og det er helt OK at svinerierne kommer fra jer HYLERE
?

> Men hvis dine aktiviteter i øvrigt har en terapeutisk funktion overfor dine
> åbenbart store personlige problemer, så fortsæt endeligt.

> Alternativt så find en psykiater - det kan være det letter på trykket.

Og så kan din hjerne ikke forstå at du får svinske kommentarer igen !

> EOD og plonk!
>
> vh
> Jan

Hilsen
verner

Fra : Trix

Dato : 02-12-04 17:31

Klip

> [...]
> som helst her i gruppen OVER ALLE ANDRE DELTAGERE! Folk giver igen på
> svinerier fra HYLERNE så simpelt er det.

Hvad er det for en debat du taler om?
Jeg har ikke set nogen som helst former for debat, i de tråde du deltager i!

Du lukker bare det samme ævl ud gang på gang, indtil der er nogen der hopper
på krogen og bliver træt af af dine indlæg.
Så kan du igen lukke det samme ævl ud igen.

Kig i dine indlæg- det er den samme gang ævl igen og igen

Og debat - ja den er der ikke ikke - allerhøjst når du deabterer med dig
selv, som vi jo også oplever!.

Og ja - jeg kan bare springe dine indlæg over og kender du ikke en voksen
der kan lære dig... og bla. bla. bla.

Nej Verner - jeg springer ikke dine indlæg over. Jeg morer mig kostelig over
din mangel på ganske almindelig sund fornuft.

Og kom så bare med alt dit ævl igen.

Hilsen Torben

Fra : HansHenrik

Dato : 03-12-04 00:22

"Trix" <post@FJERNrisager-give.dk> wrote in message news:<41af431f$0$40680

> Klip

> Nej Verner - jeg springer ikke dine indlæg over. Jeg morer mig kostelig over
> din mangel på ganske almindelig sund fornuft.

> Hilsen Torben

Torben kan du ikke se at du gør dig selv til grin ? Så har verner jo
ret du er en af hylerne og du kan ikke lade være med at læse hans
indlæg. Helt ærlig her giver jeg verner ret. Hvad formål har dine
indlæg så Torben?

Venlig hilsen
HansH.

Fra : phk

Dato : 03-12-04 06:36

"HansHenrik" <cdebat@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

> ret du er en af hylerne og du kan ikke lade være med at læse hans
> indlæg. Helt ærlig her giver jeg verner ret. Hvad formål har dine

Problemet er at Verner har kørt sig selv ud på et sidespor. Han er ikke i
stand til at give sig selv til kende over for nogen som helst campist uden
risiko for at få hovedet flået af. Så han er tvunget til at holde den stil
han er startet.

Han har nok også svært ved at gøre andet, sådan som hans hoved er skruet
sammen.

--
Per, Esbjerg

Fra : HansHenrik

Dato : 03-12-04 12:19

"phk" <phk_stopspam@esenet.dk> wrote in message news:<41affae6$0$60410$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>...
> "HansHenrik" <cdebat@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Problemet er at Verner har kørt sig selv ud på et sidespor.

Hvad har du med det problem at gøre? er du hans værge? Eller er du
bare bedrevidende som Verner skriver?

Han er ikke i
> stand til at give sig selv til kende over for nogen som helst campist uden
> risiko for at få hovedet flået af.

Hvorfor dog det ? Jeg har ikke set at han har generet nogen campister.
Hvis du tænker på dem som har svinet ham til har du nok ret det er
deres natur.

Så han er tvunget til at holde den stil
> han er startet.

Kan du ikke forklare hvad den stil er?

> Han har nok også svært ved at gøre andet, sådan som hans hoved er skruet
> sammen.

Er det ikke at svine manden til med sådan en udtalelse?

Venlig hilsen
HansH.

Fra : Sten Bo

Dato : 03-12-04 12:34

> [...]
>

> Så han er tvunget til at holde den stil
>

> Kan du ikke forklare hvad den stil er?

> Er det ikke at svine manden til med sådan en udtalelse?

Kan man efterhånden se mønstret ?

http://www.hypnoseinstituttet.dk
Hypnose/NLP-terapi er en særdeles effektiv terapimetode,
hvor du kan skabe de forandringer du har behov for på en nænsom og blid måde
for dig.
I dag anvendes terapi-behandlingsformen til forskellige formål......

Fra : Jan Bøgh

Dato : 04-12-04 15:21

HansHenrik wrote:

[....]

For f.nden da osse - er du ikke lige blevet proppet ned i filtret?

vh
Jan

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 03-12-04 17:01

"phk" <phk_stopspam@esenet.dk> wrote in message news:<41affae6$0$60410$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>...

Hej Per.

Det er da helt utroligt. Du plejer at svine mig til.....og nu sporer
jeg en vis bekymring for mig !

Du er ikke blevet klemt ved fødslen eller tabt på gulvet vel ?

A tyks at du sku gå ud og skovle a skitfisk og få hold på a tanker!

Man kunne jo også tolke dit indlæg som et ønske eller et håb ! I så
fald må jeg skuffe dig meget.

> Problemet er at Verner har kørt sig selv ud på et sidespor. Han er ikke i
> stand til at give sig selv til kende over for nogen som helst campist uden
> risiko for at få hovedet flået af.

A er inte på a sidespor.

Jeg har INTET problem med at give mig til kende. Faktisk snakker jeg
meget DCU med andre campister når jeg er ude med vognen ! Alle,
undtagen een som senere viste sig at være kredsrepræsentant i DCU
bestyrelse, siger at de er helt enige i mine indlæg om realiteterne i
DCU og min holdning til disse. Jeg får også rigtig mange E-mails som
udtrykker enighed med mine synspunkter..Hva ba Per... der blev du nok
skuffet hva do ! Flere forstår dog ikke at jeg spilder tid på en HYLER
som dig der ikke ønsker at deltage i debatten, men HYLERNES svinerier
skal ikke få lov til at stå allene.

Så han er tvunget til at holde den stil
> han er startet.

Min stil er meget velovervejet ) prøv at lægge mærke til hvor
mange der reagerer på den! At der så er nogen få som ikke kan lide den
!! OG HVA SÅ DO !

> Han har nok også svært ved at gøre andet, sådan som hans hoved er skruet
> sammen.

Jeg tror du skal tage et par ekstra skovlfulde skidtfisk !

Hilsen
verner

Fra : phk

Dato : 03-12-04 20:42

> "phk" <phk_stopspam@esenet.dk> wrote in message

> Jeg tror du skal tage et par ekstra skovlfulde skidtfisk !

Du bliver skuffet hvis du tror du rammer mig der. Jeg bor faktisk i Århus.

Resten af dit indlæg har ikke meget med camping at gøre. Men du kan da en
masse løgnehistorier.

--
Per, Esbjerg

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 03-12-04 23:25

"phk" <phk_stopspam@esenet.dk> wrote in message news:<41b0c127$0$95029$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>...

> Du bliver skuffet hvis du tror du rammer mig der. Jeg bor faktisk i Århus.

Hahahahahahahahahahhaa.

> Resten af dit indlæg har ikke meget med camping at gøre.

Prøv at læse dit eget indlæg igen ! bedre.... få en voksen til at
fortælle dig om der er campingstof i det !

Men du kan da en
> masse løgnehistorier.

Nej jeg lyver aldrig )

Hilsen
verner

Fra : Trix

Dato : 03-12-04 07:43

> [...]
> ret du er en af hylerne og du kan ikke lade være med at læse hans
> indlæg. Helt ærlig her giver jeg verner ret. Hvad formål har dine

Kære HansH

Læs tråden - hvordan den er staret og specielt Jans indlæg.
Det er sgu da morsomt.

Du mener, at jeg gør mig selv til grin. Det er helt OK med mig, hvis jeg kan
også kan bibringe med lidt morskab i denne farce - så grin du bare :0))))

Hilsen Torben