SE 610 contra 500
Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 24-11-04 21:43

Nogen der kan fortælle mig hvormeget bedre SE 500 er end 610?
Løber den lige så hurtigt tør for hukommelse til billeder, temaer, spil og
SMS/MMS eller kan hele hukommelsen bruges til alt?

Hvor købes 500 billigst ?

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 25-11-04 16:59

> Nogen der kan fortælle mig hvormeget bedre SE 500 er end 610?

Jeg har den, og er fuldt ud tilfreds. Skærmen er bedre, tasterne er bedre,
menuerne er hurtigere, og SMS er langt hurtigere.

> Løber den lige så hurtigt tør for hukommelse til billeder, temaer, spil og
> SMS/MMS eller kan hele hukommelsen bruges til alt?

Jeg bruger næsten intet af hukommelsen, men den kan desværre ikke
umiddelbart bruges til SMS'er. Jeg har lidt forskellige ringetoner og temaer
liggende, og bruger kun et par megabyte ud af de 12 den har indbygget.

Med/uden abonnement? Start med at tage et kig på www.mobilpriser.dk.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 25-11-04 23:26

Jeppe Vestergaard skrev :

> [...]
temaer
> liggende, og bruger kun et par megabyte ud af de 12 den har indbygget.

Tak for svar - jeg opdage at den ikke har Bluetooth - det er jegellers meget
glad for!

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/

Fra : John

Dato : 27-11-04 21:40

"Michael Lund Sørensen" <laeses-ikke@gromit.dk> skrev i en meddelelse

> Tak for svar - jeg opdage at den ikke har Bluetooth - det er jegellers
meget
> glad for!

Så skal du en klasse op, og købe en K700i - en ret lækker telefon.

Orange har blandt andet fornuftige priser på K700i med deres
Go-abonnementer, hvor du får taletid for pengene.

Jeg gav selv 1.199 kroner for min med et Go 99 abonnement.

Mvh

John

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 28-11-04 02:33

John skrev :
> [...]
> Go-abonnementer, hvor du får taletid for pengene.
>
> Jeg gav selv 1.199 kroner for min med et Go 99 abonnement.

Betyder det at det koster 99 kr månedligt..?

www.recordere.dk

Fra : John

Dato : 28-11-04 16:04

> Betyder det at det koster 99 kr månedligt..?

Ja, du skal minimum tale for 99 kroner om måneden.

Du kan også få den med for eksempel "Go 39", men det kan ikke betale sig
prismæssigt.

Mvh

John

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 28-11-04 19:16

John skrev :
> [...]
>

> Ja, du skal minimum tale for 99 kroner om måneden.
>
> Du kan også få den med for eksempel "Go 39", men det kan ikke betale sig

Jeg så der var et Orange tilbud til 599,- men jeg så ikke beingelserne.
Købte min nuværende T610 af Orange, men bruger ellers Telmore.