Opdatere mobiltelefon med navne?
Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 24-11-04 21:22

Jeg har flere gange undret mig over at Orange ikke tilbyder at man kan
_købe_ navnevisning til nummervisning på mobilen, således at man kan
se hvem det er der ringer, _og_ finde dem i telefonens lister senere.

Men nu har jeg tænkt at det kunne da være at der var en utility der
kunne tilgå min T68i via bluetooth, og fiske alle telefonnumrene ud af
opringingslisterne, slå folks navne op og putte dem ind i
telefonbogen.

Sig den findes og at iSync bare KAN det der :)
http://bigfoot.com/~thunderbear

Fra : Christian Bech

Dato : 24-11-04 22:03

In article <yu2mzx7uheo.fsf@luhmann.netc.dk>,
Thorbjoern Ravn Andersen <nospam0000@c.dk> wrote:

> Sig den findes og at iSync bare KAN det der :)

Øhh, er jeg gået glip af noget? Har du fået anskaffet dig en mac igen?

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 25-11-04 09:24

Christian Bech <christian.bech@mail.tele.dk> writes:

> Øhh, er jeg gået glip af noget? Har du fået anskaffet dig en mac igen?

Næh, men jeg var jo nødt til at komme ontopic.
http://bigfoot.com/~thunderbear

Fra : Christian Bech

Dato : 12-01-05 11:19

In article <yu27joaiber.fsf@luhmann.netc.dk>,
Thorbjoern Ravn Andersen <nospam0000@c.dk> wrote:

> Næh, men jeg var jo nødt til at komme ontopic.

Skal du så ikke have en nu?

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 25-11-04 16:30

> [...]

> opringingslisterne, slå folks navne op og putte dem ind i
> telefonbogen.
>
> Sig den findes og at iSync bare KAN det der :)

jeg er ikke helt klar over hvad det er du savner?

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 25-11-04 17:59

nospam@reippuert.dk (Morten Reippuert Knudsen) writes:

> jeg er ikke helt klar over hvad det er du savner?

At navnløse numre i min mobiltelefon får tilknyttet et navn fra fx de
gule sider UDEN at jeg skal tampe dem ind manuelt. Det er jeg nemlig
træt af.

http://bigfoot.com/~thunderbear

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 29-11-04 02:18

> [...]

> At navnløse numre i min mobiltelefon får tilknyttet et navn fra fx de
> gule sider UDEN at jeg skal tampe dem ind manuelt. Det er jeg nemlig

se jeg vidste slet ikke at nogen teleselskaber tilbød denne service.

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 29-11-04 08:57

nospam@reippuert.dk (Morten Reippuert Knudsen) writes:

> se jeg vidste slet ikke at nogen teleselskaber tilbød denne service.

Det gør de heller ikke - ubegribeligt. Den service ville jeg nemlig
godt betale for.

Pyt, det er nok en god Unixopgave til de mørke vinteraftener.

http://bigfoot.com/~thunderbear