holder mig til almindelige spørgsmål for f~
Fra : Christina Jensen

Dato : 24-11-04 17:59

så får man vel ikke håret i postkassen

Fra : Jimmy

Dato : 24-11-04 18:06

"Christina Jensen" <ung24@mail.dk> wrote in message
news:41a4bdd6$0$86964$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> så får man vel ikke håret i postkassen

Jo, hvis du ikke lærer at citere korrekt.

Kort sagt: Skriv UNDER det du svarer på og KLIP DET VÆK, som er irrelevant
for dit svar.

Læs og forstå venligst: http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html

/Jimmy

Fra : Christina Jensen

Dato : 24-11-04 18:14

jeg er ikke så øvet i det, men jeg skal nok prøve så godt jeg kan

Fra : Jimmy

Dato : 24-11-04 18:30

> jeg er ikke så øvet i det, men jeg skal nok prøve så godt jeg kan

Det lyder godt.

I korte træk gør du følgende:
Klip alt det skrevne væk, som du ikke bruger til dit svar.
Skriv derefter *under* det der er relevant.
Sørg for at der er en linie imellem det du besvarer og dit svar.

Se f.eks. på mine indlæg og PWH's hvor vi gør det på den måde.

Mvh
Jimmy

Fra : Christina Jensen

Dato : 24-11-04 18:57

oki surfer lidt rundt, men det der "under" forstår jeg ikke

Fra : Pwh

Dato : 24-11-04 19:17

Christina Jensen wrote:
> oki surfer lidt rundt, men det der "under" forstår jeg ikke

Laver du sjov med os, du svare i princippet i øjeblikket som
du ville svarer på en alm E-mail, det er ikke metoden på Usenet.
Det svar du vil komme med skriver du i BUNDEN af det indlæg
som du svarer på, så bliver det som at læse en historie/avis for den næste.
Kan du virkelig ikke se forskellen på min og din metode ???

/Jens

Fra : Ukendt

Dato : 24-11-04 19:25

"Christina Jensen" <ung24@mail.dk> skrev i en meddelelse

> oki surfer lidt rundt, men det der "under" forstår jeg ikke

Sådan som jeg gør her.
Altså klipper det overflødige tekst væk ( det tekst, der ikke er relevant
for mit svar ) og så sætter mit svar under det, som du ( i dette tilfælde)
har skrevet.

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Tilmeld din hund på:
http://tjekmig.dk/hotornot/

Fra : Christina Jensen

Dato : 24-11-04 22:37

Fra : Jimmy

Dato : 24-11-04 23:50

> [...]

Det er meget tæt på

Men var "Mvh. www.tjekmig.dk" mm. relevant for dit svar?
Hvis ikke skal man klippe det væk, så samtalen er lættere at overskue.

Du skal heller ikke skrive med > > foran, da man så tror det hører til det
tidligere indlæg.

Sørg for at der er en tom linie imellem.

Godt du er begyndt at citere bedre!

Mvh
Jimmy

Fra : Lise-Lotte Gerding

Dato : 25-11-04 01:40

"Christina Jensen" <ung24@mail.dk> wrote in message
> så får man vel ikke håret i postkassen

Om ikke andet fik du i hvert fald en masse respons, som du i første omgang
efterlyste

Lise-Lotte Gerding

Fra : Pwh

Dato : 25-11-04 09:16

> Om ikke andet fik du i hvert fald en masse respons, som du i første
> omgang efterlyste
>
> Lise-Lotte Gerding

LOL

/Jens

Fra : Louise

Dato : 25-11-04 19:53

SÅ KAN DU LÆRE DET, KAN DU!!!!!!!!

Louise (som bare prøver at være morsom og egentligt ikke er ond )