Hvad er billigst ?
Fra : Kim

Dato : 24-11-04 14:26

Jeg har hørt fra folk der havde set "Kontanten",
at det skulle være billigere at ringe fra en mobil
til mobil, end fra mobil til en fastnettelefon.

Jeg har kun mobil ( via Telmore.dk )
så hvad er billigste for mig:

Mobil til mobil ?
eller
mobil til fastnet ?

Har det noget at sige hvilken udbyder henholsvis
personen på mobilen og fastnet har ?

Mvh Kim

Fra : Cox

Dato : 24-11-04 14:50

On Wed, 24 Nov 2004 14:26:26 +0100, Kim wrote:

> Jeg har hørt fra folk der havde set "Kontanten",
> at det skulle være billigere at ringe fra en mobil
> til mobil, end fra mobil til en fastnettelefon.

Alt afhængigt af dit mobilabonnement vil det oftest være billigere at ringe
fra mobil til mobil end fra fastnet til mobil.

Med Telmore ringer du til 80 øre/min ligegyldigt om det er til mobil eller
fastnet. Det har ingen betydning hvilken udbyder modtageren har.

TC

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 24-11-04 14:53

Mig bekendt vil det for dig koste det samme om du ringer til en mobil eller
en fastnet telefon da du som standard har en minutpris på ca 80 øre eller
hvormeget det nu er telmore har.

Det eneste jeg ved at er at det er dyrere at ringe fra en fastnet telefon
til en mobil, end en mobil til fastnet telefon da man ved de fleste
teleselskaber har en minutpris på over 1 kr til mobil telefon.

Så mange gør det at hvis de skal ringe til en mobil bruger de deres mobil og
ringe fra og skal de ringe til en fastnet telefon bruger de deres fastnet
telefon.

Håber det var svar nok.

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 24-11-04 16:47

> end fra mobil til en fastnettelefon.

Det er lige omvendt.

Mobil -> mobil er hos Telmore 80 øre.

Mobil -> fastnet er hos Telmore 80 øre.

Fastnet -> mobil afhænger af dit fastnetselskab - men typisk er det 1,50 -
1,75 kr.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg