Waders?
Fra : thorkild nielsen

Dato : 17-05-01 21:02

Hej!

Hvilke waders vil I anbefale til alm. kyst-fiskeri (Limfjord og Kattegat)?

Jeg har set på Ron Thompson og de lidt dyrere Kinetic.

Findes der andre, som har en bredere støvle? de ovennævnte er egentlig
for smalle til min fod.

--
Venlige hilsner

Thorkild Johs. Nielsen

Fra : Brian Møllerskov

Dato : 18-05-01 11:19

Hej selv!

Der findes også Ocean og Viking Waders. Viking er dejlig bløde men har dog
haft en tendens til at mørne i støvlen(de er dog stadig tætte efter 2½ års
brug).

BM
thorkild nielsen <thorkild.j.n@stofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3B042E49.2656D576@stofanet.dk...

Fra : Henning Hviid

Dato : 19-05-01 20:53

Jeg havde først et par HellyHansen PVC-waders, herefter købte jeg et par
RonT Titanium som jeg har været (er) glade for, men jeg har altid fortrudt
at jeg ikke købte en strømpemodel med løs støvle. Jeg tror de ekstra penge
havde været givet godt ud.

Hilsen
Henning