Ny iBook harddisk anbefaling?
Fra : Flemming Rubini

Dato : 24-11-04 12:21

Hvad ville du gøre, købe iBook med den mindste og billigste harddisk, og
så selv eftermontere en tidsvarende senere hen; eller ville du vælge den
størst mulige ved bestillingen [30|60|80] Gb?
Man kan jo kun vælge de langsomme 4.200 diske til iBook.

Flemming Rubini

Fra : Walther

Dato : 24-11-04 13:25

In article <1gnr8to.s4319l1q15p34N%flemming@rubiniFJERNES_REMOVE.dk>,
Flemming Rubini <flemming@rubiniFJERNES_REMOVE.dk> wrote:

> [...]
> størst mulige ved bestillingen [30|60|80] Gb?
> Man kan jo kun vælge de langsomme 4.200 diske til iBook.

Jeg valgte den der var mest støjsvag, da det er den vigtigste parameter
for mig. Da jeg skiftede var det vist en Fujitsu. Jeg skal nu have øret
ca. 20 cm fra maskinen for at høre den, og på et almidndeligt kontor,
skal øret næsten røre maskien for at høre den, mmmmmm

Det er ikke en tur i parken at skifte den, men det er muligt.

mvh,
walther