grisehaler til hunden
Fra : Georg

Dato : 24-11-04 09:08

Jeg har hørt, at grisehaler (dem fra køledisken) ikke er for hunde, da der
er lidt ben der kan splintre i og sætte sig fast. Er der noget om det?

Georg

Fra : Anelise Schou Nielse~

Dato : 24-11-04 09:57

"Georg" <linesnuden@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg har hørt, at grisehaler (dem fra køledisken) ikke er for hunde, da der
> er lidt ben der kan splintre i og sætte sig fast. Er der noget om det?
>
> Georg

Hej Georg

Mine to labradortæver, der fodres efter BARF-metoden, får med jævne
mellemrum grisehaler. De er vilde med dem og tåler dem fint.

Anelise

Fra : Rikke Andersen

Dato : 24-11-04 10:20

Næææh ikke hvis de er rå og hunden ellers er vant til at spise råt.

Jeg fodrer tit med det ligesom tæer for det er herrebilligt. Tæerne får de
med kløer på og alting (eller hvad neglene hedder på en gris

Rikke

Fra : simon leth jensen

Dato : 24-11-04 10:51

Hej med jer

Jeg tror nu at hundene saktens kan tåle alt RÅT kød og ben, hvad gør de
ellers i naturen de ved da ikke om hønen splinter mere end kaninen feks.
Men gør det med måde.
Nogen gange tror jeg vi tænker for meget på hvad vi putter i deres mund.
Men mine hunde får aldrig tilberedte ben.
hilsen tina

Fra : Clas Lau

Dato : 24-11-04 20:16

:)

Det hedder vist en klov... !

-Clas-

Fra : Jimmy

Dato : 24-11-04 10:54

"Georg" <linesnuden@hotmail.com> wrote in message
> Jeg har hørt, at grisehaler (dem fra køledisken) ikke er for hunde, da der
> er lidt ben der kan splintre i og sætte sig fast. Er der noget om det?

Hej

Jeg har ikke hørt det om grisehaler, men derimod om oksehaler, som er noget
større.
Det er rigtigt, at de kan sætte sig fast da der er en passage i spiserøret,
som er meget smal.

Mvh
Jimmy