hmm har lige fået en nokia 6230, men der f~
Fra : Blix

Dato : 23-11-04 20:21

hej, har lige idag fået hentet min dejlige nye nokia 6230. MEN der er kun en
svensk manaul med, jeg forstår den nogenlunde men ville nu være nemmere med
en dansk, plus nu skal jeg sidde og oversætte for min mor da hun fatter
minus svensk. Kan man klage og få tilsendt en dansk manual? eller kan man
hente en på nettet??? er bare lidt langt at køre helt ud til elgiganten når
man ikke bor i århus hvor jeg lige har været :(

plus nogle der ved hvad et datakabel til sådan en fætter koster og hvor er
det billigst???

hilsen blix

Fra : Hauge

Dato : 23-11-04 20:32

Hejsa

"Blix" <leanolsen@hotmail.com> wrote in message
> ... eller kan man
> hente en på nettet???

www.nokia.dk ligger der manualer til alle deres foner.

/Hauge

Fra : Anders

Dato : 23-11-04 20:38

"Blix" <leanolsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> man ikke bor i århus hvor jeg lige har været :(
>
> plus nogle der ved hvad et datakabel til sådan en fætter koster og hvor er

Dansk brugsvejledning kan hentes her

http://nds1.nokia.com/phones/files/guides/Nokia_6230_UG_da.pdf

I stedet for et datakabel, så køb hellere en USB - Bluetooth Dongle

Mvh. Anders

Fra : Jakob G.

Dato : 23-11-04 22:10

> I stedet for et datakabel, så køb hellere en USB - Bluetooth Dongle

Jeg synes nu det virker fint med et datakabel. Jeg ved ikke om det er lige
så hurtigt (eller hurtigere) som Bluetooth, men jeg havde en del problemer
med min dongle og byttede den til at datakabel. Dét virker ihvertfald...

--
Hilsen Jakob