Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Overføre foretrukne fra IE6 til FF på XP h~
Fra : Simon Moore Højer

Dato : 23-11-04 18:02

Hej NG

Jeg er for nyligt skiftet fra IE til FF. Nu vil jeg gerne have mine
foretrukne med mig over i den nye browser, men så vidt jeg kan se så
skal jeg tilføje dem én for én, og det har jeg for mange til at min
tålmodighed ikke slipper op halvvejs.
Er der ikke en lettere måde?

--
Simon Moore Højer
http://www.usenet.dk/netikette/larm.html

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 23-11-04 18:08

Simon Moore Højer skrev:

> [...]
>foretrukne med mig over i den nye browser, men så vidt jeg kan se så
>skal jeg tilføje dem én for én, og det har jeg for mange til at min

En gang imellem er det en god ide, at se om spørgsmålet er
besvaret for nylig.

Dit er besvaret kl. 14.30 i dag i
--
Knud

Fra : Simon Moore Højer

Dato : 23-11-04 18:29

> En gang imellem er det en god ide, at se om spørgsmålet er
> besvaret for nylig.

Det har jeg skam også gjort...

Jeg har læst dette indlæg før jeg postede mit spg. men som jeg skrev:

> [...]

jeg kan kun den til at importere en 'fil' ad gangen, den vil ikke tage
hele mapper, og det var det jeg eftersøgte.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 23-11-04 19:33

Simon Moore Højer skrev:

>jeg kan kun den til at importere en 'fil' ad gangen, den vil ikke tage
>hele mapper, og det var det jeg eftersøgte.

I IE:

Filer => Eksporter, så kan du samle det i en fil, burde gøre det.
--
Knud

Fra : Simon Moore Højer

Dato : 23-11-04 23:44

> I IE:
>
> Filer => Eksporter, så kan du samle det i en fil, burde gøre det.

Thanks, that worked the magic!

Fra : Carl Drud

Dato : 23-11-04 18:09

Simon Moore Højer wrote:

> [...]
> foretrukne med mig over i den nye browser, men så vidt jeg kan se så
> skal jeg tilføje dem én for én, og det har jeg for mange til at min

Det er blevet beskrevet i en meddelelse tidligere i dag:

Carl