Radioknapper. 2 set i een formular, hvorda~
Fra : Dan Andersen

Dato : 17-05-01 20:41

Jeg har et lille problem: Jeg har 2 sæt radioknapper, der skal operere
uafhængig af hinanden i samme formular. Hvordan gør jeg det??
Jeg har prøvet med to adskilte tabeller, men det var ikke løsningen.
Er der nogen der har de vise sten??
Dan Andersen, Boks 109, 3060 Espergærde
Tlf.: 4913 5555, Fax: 4913 3455, Mobil: 4011 4555
Hjemmeside: www.dbamott.dk
Se også flg. sider: www.regnvand.dk - www.agenda21helsingor.dk -
www.tandlaegelyngby.dk - www.cafezugarbaby.dk -
www.bastetogbundet.dk

Fra : Camilla Scharff

Dato : 17-05-01 21:33

Hej Dan

Har du husket at navngive knap-"sættene" med noget forskelligt? Altså fx
radio1 (og så hhv. værdierne ja/nej, eller hvad du nu skal bruge) og radio2
(og igen værdierne) - så burde de da fungere uafhængigt, også i samme
tabel...

Mvh. Camilla

Dan Andersen <dan@dbamott.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:tPVM6.261$4e7.9509@news.get2net.dk...