Engelsk rapper i boogie? hvad var navnet?
Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 23-11-04 14:58

Hejsa

Leder efter kunstner navn og titel på sang. Jeg tror videon var ugens video
sidste uge i boogie. Det er en sort engelsk rapper hedder noget i retning af
Rascel eller Rescel. I videon er han i lille størrelse og rapper på en
klaver som en ældre dame spiller på. Det hele er optaget så det virker som
om han er en dukke i et gammelt børneprogram.

Mvh. Brian

Fra : Sune Salminen

Dato : 23-11-04 16:53

Brian, Rikke & Kristian wrote:
> [...]
> og rapper på en klaver som en ældre dame spiller på. Det hele er
> optaget så det virker som om han er en dukke i et gammelt

Rahzel?

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Ukendt

Dato : 23-11-04 19:32

Sune Salminen wrote:

> Rahzel?

Dizzee Rascal?

--
mvh.
Karsten Strandgaard Jørgensen

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 24-11-04 07:25

"Karsten Strandgaard Jørgensen" <karstenLOVELYSPAM@daimi.au.dk> skrev i en
meddelelse news:41A3821C.98123C8B@daimi.au.dk...

> Dizzee Rascal?

Jep, vil gætte på det er ham, men ved nogen hvad nummeret hedder?

Fra : Ukendt

Dato : 24-11-04 07:47

"Brian, Rikke & Kristian" wrote:

> "Karsten Strandgaard Jørgensen" <karstenLOVELYSPAM@daimi.au.dk> skrev i en
> meddelelse news:41A3821C.98123C8B@daimi.au.dk...

> Jep, vil gætte på det er ham, men ved nogen hvad nummeret hedder?

Din ven, http://www.google.com/search?q=dizzee+rascal+video+puppet&hl=da
siger at sangen hedder "Dream".

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 24-11-04 14:23

"Karsten Strandgaard Jørgensen" <karstenLOVELYSPAM@daimi.au.dk> skrev i en
meddelelse news:41A42E54.6C7253B8@daimi.au.dk...
> Din ven, http://www.google.com/search?q=dizzee+rascal+video+puppet&hl=da
> siger at sangen hedder "Dream".

Takker, ja google skal man ikke glemme.

Mvh. Brian

Fra : Troels Lund Laursen

Dato : 24-11-04 19:34

> Din ven, http://www.google.com/search?q=dizzee+rascal+video+puppet&hl=da
> siger at sangen hedder "Dream".

Jeps, Dream er det. Og hold da op der er sket noget siden Fix up, look sharp
og I luv u fra sidste år. Han er jo nærmest blevet helt poppet. Men det er
stadig et godt nummer.

/Troels

Fra : -V-

Dato : 03-12-04 16:05

Troels Lund Laursen wrote:
> Jeps, Dream er det. Og hold da op der er sket noget siden Fix up,
> look sharp og I luv u fra sidste år. Han er jo nærmest blevet helt
> poppet. Men det er stadig et godt nummer.

Det er nemlig et ret fedt nummer.

Hvordan er resten af skiven - hvis den da er udkommet endnu?

-V-