CDDB Server
Fra : Nicolai

Dato : 23-11-04 13:35

Nogen der kender en god CDDB server når jeg nu vil rippe mine cd'ere ind på
PC'en?

--
Med venlig hilsen / Best regards
Nicolai

Fra : Nerdiac ~ Don G.

Dato : 23-11-04 15:48

Nicolai skrev...

> Nogen der kender en god CDDB server når jeg nu vil rippe
> mine cd'ere ind på PC'en?

Jeg kan varmt anbefale at bruge det gratis program "CDex" til processen. Den
foreslår automatisk at hente dataene fra "freedb.org" og det virker i
usædvanligt mange tilfælde - og til meget smalle titler, efter min erfaring.
Og så kan du ovenikøbet rippe i god kvalitet i alle gængse formater.

http://www.cdex.n3.net

Mvh. Don G.

<signature>
nerdiac . ['ner:diak] . n . übernerd; extreme nerd; nerd of nerds.
http://www.nerdiac.com
</signature>

Fra : Jesper Juellund Jens~

Dato : 23-11-04 18:04

Nerdiac ~ Don G. skrev:

> Nicolai skrev...

> Jeg kan varmt anbefale at bruge det gratis program "CDex" til processen.

Et andet forslag kunne være iTunes, der også er gratis:
http://www.apple.com/dk/itunes/

--
Jesper Juellund Jensen

Fra : Nicolai

Dato : 24-11-04 07:02

> Nogen der kender en god CDDB server når jeg nu vil rippe mine cd'ere ind på
> PC'en?

Det jeg helt prævist har brug for er en server som programmet / programmerne
spørger op imod, da den audiocatalyst bruger ikke virker mere efter mange år.
(lukket?)

Fra : Ukendt

Dato : 24-11-04 10:08

"Nicolai" <emailxyznifo@fogh.com> wrote in message

> [...]
programmerne
> spørger op imod, da den audiocatalyst bruger ikke virker mere efter mange

freedb.org

Jens

Fra : Lukas

Dato : 24-11-04 22:50

http://www.audiograbber.com-us.net/

Fra : Nicolai

Dato : 25-11-04 10:00

> http://www.audiograbber.com-us.net/

Læs spørgsmålet igen ;)

(Jeg bruger audiocatalyst som jo ligner grabber meget, men mit problem var at
CDDB ikke virkede - det gjorde den så igen igår - hvordan kan det være nede i
dagevis? ;)