Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Firefox 1.0 Google
Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 22-11-04 21:23

Er det muligt at få feltet til at åbne en ny tab, når man bruger søgefeltet
i værktøjslinjen, og hvis ja, hvordan ?

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Michel Christensen

Dato : 22-11-04 21:31

Ivan V. Klattrup wrote:
> Er det muligt at få feltet til at åbne en ny tab, når man bruger
> søgefeltet i værktøjslinjen, og hvis ja, hvordan ?

Det tror jeg ikke. Selv trykker jeg lige CTRL-T (ny tab) inden jeg søger
i baren.

--
Best regards
Michel Christensen

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 22-11-04 21:53

Ivan V. Klattrup wrote:

> Er det muligt at få feltet til at åbne en ny tab, når man bruger søgefeltet
> i værktøjslinjen, og hvis ja, hvordan ?

Hold Alt nede, mens du trykker på Enter - eller mens du dropper et
søgeord i feltet.

For øvrigt, yderst smart at man kan trække markerede ord fra en side og
slippe dem i søgefeltet!

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Gratis backup med Ceren Backup

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 22-11-04 22:39

> Hold Alt nede, mens du trykker på Enter - eller mens du dropper et
> søgeord i feltet.

Tak det var lige en jeg kunne bruge
--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Morten Bowman

Dato : 23-11-04 12:53

On Mon, 22 Nov 2004 21:52:36 +0100, Kim Ludvigsen <usenet@kimludvigsen.dk>
wrote:

>Hold Alt nede, mens du trykker på Enter - eller mens du dropper et
>søgeord i feltet.

Så sker der ikke en dyt hos mig?

>For øvrigt, yderst smart at man kan trække markerede ord fra en side og
>slippe dem i søgefeltet!

Jep

--
Morten Bowman