Video og MMS
Fra : Peter D. Jørgensen

Dato : 22-11-04 21:02

Kan alle telefoner der kan optage video sende dem via MMS til hinanden?
(Eller kan Nokia kun sende til Nokia osv.)
Hvor lange video klip kan man sende via MMS?
Hvilken opløsning og hastighed er MMS video?
Kan MMS video sendes til en e-mail, og hvilket format modtages den så i?

Andet jeg bør vide før jeg køber en mobil som jeg forventer at kunne sende
og modtage små klip med?

Jeg overvejer at købe Nokia 6230 selv og Nokia 3220 til kæresten, nogen
indvendinger?

/Peter

Fra : Peter D. Jørgensen

Dato : 24-11-04 14:28

> Andet jeg bør vide før jeg køber en mobil som jeg forventer at kunne sende
> og modtage små klip med?

Er mine spørgsmål for svære eller dumme siden jeg ingen svar modtager???

/Peter

Fra : Niels Dybdahl

Dato : 25-11-04 10:52

> Er mine spørgsmål for svære eller dumme siden jeg ingen svar modtager???

De er nok for svære.

Niels Dybdahl