Lille bitte mini-mis
Fra : dpl

Dato : 22-11-04 19:54

Hej igen!
Så er vi atter blevet plejeforældre for en lille killing, som hjerteløse
mennesker åbentbart har sat på porten. Den lille tøs er fundet i haven
hos venner, og har gået i området i mindst en uges tid, uden skyggen af
mor, søskende, ensige ejere.

Det går jo ikke i denne vinterkulde, så nu er hun en midlertidig del af
vores flok, og alle har taget pænt imod hende. Hun skønnes til at være
mellem 8 og 10 uger, men vejede kun 640 g ved ankomsten. Hun var enormt
sulten, men dog ikke afmagret, bare enormt lille! Hun er kælen og tryg,
leger villigt med andre katte, hunde og endda støjende børn. Så der er
ingen tvivl om, at hun ikke er født som vildkat.

Hvem kan dog få sig selv til at smide sådan en skøn lille een på gaden??
Er det mon et tilfælde, at den dukkede op ved det sidste, hyggelige hus
i udkanten af en lille landsby?

Lille-fisen er døbt Rumle indtil videre, har fået ormekur og
loppemiddel, og skal vaccineres om et par uger. Da vi ikke lige står og
mangler flere katte, vil hun blive formidlet videre inden længe, og kan
ses på vildkat-siden, under killinger:
http://www.vildkat.dk/index.php?sidenummer=10

Snorke-hilsner fra Rumle, der er faldet i søvn på skrivebordet...
- og Dorthe

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 22-11-04 23:51

dpl wrote:
> Hvem kan dog få sig selv til at smide sådan en skøn lille een på
> gaden?? Er det mon et tilfælde, at den dukkede op ved det sidste,
> hyggelige hus i udkanten af en lille landsby?

det kan det sagtens være... har i overvejet at sæte løbesedler op??

katte kan sagten forvilde sig langt omkring, jeg havde selv en killing der
forvildede sig væk (godt nok kun et par gader) men jeg fandt hende først
igen efter at jeg havde sat løbesedler op, og en pige henvendte sig... hun
boede faktisk kun omkring 50 meter fra mig (i fugleflugt gennem haver) og
havde faktisk troet at missen var efterladt....

heldigt for mig fik jeg min dannipige igen.... dog ikke så klog af skade at
jeg lod hende være indkat.... jeg lod hende få fred da hun blev uforklarligt
syg nogle år senere, og jeg ikke måtte have hende med hen hvor jeg skulle
flytte.... men jeg tænker stadig ofte på hende, min lille sorte pige....
--
Knus, Sabina
DK Shadowfax

Fra : dpl

Dato : 25-11-04 15:02

Sabina Hertzum wrote:

> [...]
> flytte.... men jeg tænker stadig ofte på hende, min lille sorte pige....

Hej Sabina!
Der bliver spurgt rundt i alle husene før den afhændes. Men det lader
til at ingen ved noget, eller kender til nogen med killinger. Det er som
sagt et ganske lille samfund på 10-12 huse, så det er til at overskue.
Har stærkt på fornemmelsen at den er "tabt" fra en bil, noget der
desværre sker alt for tit her i området.

Hilsen Dorthe
http://www.vildkat.dk/

Fra : Frk. Clausen

Dato : 23-11-04 10:16

Hun ligner mine to små engle. Sort med hvide poter og utrolig kønne øjne.

Håber at en kærlig familie vil have hende :0)

/Kristina www.smukke-engel.webbyen.dk

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 23-11-04 10:28

"dpl" <dplahrmann@hotmail.com> wrote in message
> Hej igen!
-sakse-
> [...]
> http://www.vildkat.dk/index.php?sidenummer=10
>
> Snorke-hilsner fra Rumle, der er faldet i søvn på skrivebordet...

*Pive.wav*
Hvorfor *noglegrimmeorddervillepassebedreiP.Møller-Hansensmund.wav* må vi
ikke have katte her???
ÆJ hvor er hun dejlig, og så er hun sort/hvid sgisme da - jeg har en
*alvorlig* svaghed for s/h katte!
Jeg håber at hun kommer til et dejligt hjem hvor hendes nye 'slaver' vil
passe godt på hende!

Mvh

Aragorn_DK ,,,^..^,,,

--