brug lige 5 minutter på at redde disse sta~
Fra : Vegetaren

Dato : 22-11-04 11:30

Hej gruppe
hvis i har 5 minutter til overs så surf lige forbi
http://www.anima.dk/ol2008/kina.htm og send den forudfyldte anmodning til
den gale kinesiske regering om deres ulækre og bestialske hundedrab. HUSK at
skrive navn i bunden af beskeden.
De skal have udryddet flere 100.000 hjemløse hunde inden OL 2008, og har
valgt at gøre det med jernrør ( en holder hunden, en anden tæsker den ihjel
med jernrøret )

Venlig hilsen vegetaren.

P.S. Jeg har ingen forbindelse til anima ( undtagen at jeg støtter dem )
kunne måske støde nogen i gruppen, men mener at det i høj grad har "hunde
relevans"

Ha en god dag

Fra : Tjinca

Dato : 22-11-04 13:56

"Vegetaren" <vegetaren@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://www.anima.dk/ol2008/kina.htm og send den forudfyldte anmodning til
> den gale kinesiske regering om deres ulækre og bestialske hundedrab.

....er gjort!

Tjinca

Fra : Nana Sørensen

Dato : 22-11-04 14:26

> [...]
> kunne måske støde nogen i gruppen, men mener at det i høj grad har "hunde

Jeps. er gjort.

Fra : Karina

Dato : 22-11-04 15:29

> Hej gruppe
> hvis i har 5 minutter til overs så surf lige forbi
> http://www.anima.dk/ol2008/kina.htm

Det er dog det mest modbydelige jeg længe har hørt. Jeg var simpelthen nødt
til at skrive mine egne ord og følelser.
Hold da k... hvor blev jeg ked af det og vred.
Nogle mennesker skulle have den samme behandling som de giver dyr!!!

Mange hilsner

Karina

Fra : fam. Ager

Dato : 22-11-04 17:01

AFSKYELIGT!!!!

mail er sendt, så må man jo bare håbe at de kan råbes op!.
man kan virkelig være måbende uforstående over folks kulturer og kolde,
kyniske adfærd!!

mvh. marie

Fra : Heidi Jensen

Dato : 22-11-04 17:13

Er gjort!

Fra : Christina Jensen

Dato : 22-11-04 17:59

er gjort... hvorfor skulle nogen blive stødt over at støtte anima???????????
de forsvar jo dyrs rettigheder

Fra : JBH

Dato : 22-11-04 21:24

> [...]
> De skal have udryddet flere 100.000 hjemløse hunde inden OL 2008, og har
> valgt at gøre det med jernrør ( en holder hunden, en anden tæsker den

En human død , set i forhold hvad hunde ellers udsættes for i Asien.

Ærligt talt så tror jeg den kinesiske regering (som også har et underligt
forhold til menneskerettigheder) er pisse ligeglade

Hvis du har 5 minutter, så se her.

http://www.infurmation.com/investig/dog_cat1/dogsan03.htm

http://www.buyhard.fsnet.co.uk/animalcruelty.htm#dogslaughter

http://www.wspa-international.org/site/index.php?page=599

http://www.wspa-international.org/site/index.php?page=596

http://www.wspa-international.org/site/index.php?page=600

mvh
JBH

Fra : Benny Mortensen 9380

Dato : 23-11-04 13:28

"JBH" <skodkontoen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> En human død , set i forhold hvad hunde ellers udsættes for i Asien.
>
> Ærligt talt så tror jeg den kinesiske regering (som også har et underligt
> forhold til menneskerettigheder) er pisse ligeglade

For sådan ca et lille års tid siden, kom det frem, at visse børn, i deres
vuggestuer / børnehaver, bare blev lagt ind i et mørkt, koldt afsides rum,
og ikke tilset igen, før man var sikre på, at de var døde af sult, tørst,
eller kulde, hvad der nu kom først, må man da holde med dig i, at hundene
faktisk behandles bedre. Så jo, jeg tror du har ret, de er pisse ligeglade.
Men det skader ikke, at prøve at påvirke dem, som endnu ikke er blevet
landsfædre..... Så er der da en chance for bedring, omend på lidt langt
sigt.

M.V.H.....Benny..