Premiere Kattegrus
Fra : Hrönn Samsonardóttir~

Dato : 21-11-04 21:31

Hej alle.
Er der nogen der har prøvet Premiere kattegrus ? Det er på tilbud hos
Maxi-zoo i næste uge, 5x 10 Liter for 199.95 kr.
Det er ½ pris og lyder billigt i mine øre, men jeg ved ikke rigtig om
jeg tør gå ud og købe 50 litre uden at kende noget til det.

Med venlig hilsen
Hrönn Samsonardóttir Meyer
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Helle Frederiksen

Dato : 22-11-04 08:54

"Hrönn Samsonardóttir Meyer" <bamseKATTE@BAKKEcool.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Det er ½ pris og lyder billigt i mine øre, men jeg ved ikke rigtig om
> jeg tør gå ud og købe 50 litre uden at kende noget til det.

Hej Hrönn.

Ja, jeg røg også på sådan et tilbud på et tidspunkt. Jeg tror dog nok, at
det var 4 kasser for den pris. Og jeg blev ærlig talt lidt skuffet! Jeg
spurgte til kvaliteten i Maxizoo, og de sagde, at det nogenlunde lissom
Catrine og Vitakraft. Og det vil jeg altså ikke påstå, at det er! Det
klumper ikke særlig godt, og hvis man ikke lige får fjernet klumpen med det
samme, så kan man være ret sikker på, at den bliver gravet i stykker. Det
samme hvis man lige får stødt til den med skovlen - så går den bare fra
hinanden! Men når det så er sagt, så skal det også siges, at det er ret
drøjt i brug, og det med duft har en okay (ikke kvalm) duft.

Så det kommer nok an på, hvilke forventninger man har til kattegrus. Mine
var åbenbart for høje . Det er jo et rimelig godt tilbud, men jeg kunne
aldrig drømme om at købe det til fuld pris. Der kan man få andre mærker til
samme pris, som er MEGET bedre.

Håber du kunne bruge det til noget .

Med venlig hilsen
Helle Frederiksen.

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 22-11-04 08:58

Hrönn Samsonardóttir Meyer wrote:
> [...]
> Det er ½ pris og lyder billigt i mine øre, men jeg ved ikke rigtig om
> jeg tør gå ud og købe 50 litre uden at kende noget til det.

Maxi Zoo plejer at have bakker stående med prøver af alle typer grus, og
en kande vand, så man kan prøve om det er noget der virker.

M.v.h
Niels

Fra : Hrönn Samsonardóttir~

Dato : 22-11-04 09:48

Øv.......det lyder ikke for lovende
Men jeg må ta' ud i MaxiZoo og se om de har en bakke stående med det
grus....jeg vil ha' grus som klumper godt og hvor klumpene IKKE smuldrer
når man samler dem op med skovlen. Tak for svarene