Sjat pisseri
Fra : Allan

Dato : 21-11-04 21:14

Hej NG.
Nu har der været så megen snak om nyresten og grus.
Så jeg bliver jo helt bange for Kosmos hygge Pisning.
Han er jo kun 14 måneder gammel.

Nej, Når jeg går på toilettet, Så kommer Kosmos gerne derud.
Og hvis jeg bruger lidt tid derude, Ja så vil han også vise at han kan.
Ja sådan har jeg oplevet det.
Han går normalt på bakken, Men kommer med ud og Hygge tisser en lille sjat.

Jeg håber da ikke der er et problem med ham. Og at det kun er for at være
selvskabelig at han klemmer en lille tår.

He He dejlig grupe hvor man kan stille sådane spørgsmål.

Kosmos viser ingen tegn på at der er noget galt , Men det er jo ikke meget
han får leveret.

Mvh Allan

Fra : Bente Jepsen

Dato : 22-11-04 06:28

"Allan" <Allan_roskilde@hotmail.FJERNcom> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg håber da ikke der er et problem med ham. Og at det kun er for at være
> selvskabelig at han klemmer en lille tår.

Hej Allan.

Jeg tror bestemt ikke der er noget galt, for som jeg læser dit indlæg så
tisser han også normalt store portioner når du ikke lige er trængende ;)

Hvis han derimod kun laver små portioner, skal du nok lige holde øje med
ham, men så løber han formentlig også på kassen tit.

At han kun er 14 mdr. er ikke nogen garanti.

Mange hilsner
Bente

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 22-11-04 13:33

On 2004-11-21 21:14:16 +0100, "Allan" <Allan_roskilde@hotmail.FJERNcom> said:

> Han går normalt på bakken, Men kommer med ud og Hygge tisser en lille sjat.
>
> Jeg håber da ikke der er et problem med ham. Og at det kun er for at
> være selvskabelig at han klemmer en lille tår.

Jeg tror præcis det er selskabelighed og samhørighed. Vi har også
bakken på toilettet, og en af mine gjorde præcis det samme, da hun var
yngre - de senere år er vanen faldet væk. Og nej, hun har aldrig fejlet
noget med sin blære.
Jeg har jo for nylig haft en kat med akut blærebetændelse (ikke den
samme der hyggetisser) - og det var noget helt andet. Konstante ture på
bakken - laaange forsøg - og to dråber som resultat. Uanset om der var
andre derude eller ej. Det var helt tydeligt at noget var galt
Din kat fejler ret sikkert ikke noget - han holder bare af dig
--
Knus fra Ann R

Fra : Allan

Dato : 22-11-04 19:20

"Ann Rudbeck" <webmaster@fjerndettesiamis.com> skrev i en meddelelse
> On 2004-11-21 21:14:16 +0100, "Allan" <Allan_roskilde@hotmail.FJERNcom>
> said:
>
> Jeg tror præcis det er selskabelighed og samhørighed.

Tak skal i have begge to.
Men man bliver jo lidt bange, når man læser om symtomer der passe på sin
kat.
Men det er nok for hyggens skyld han kommer med ud
Mvh Allan

Fra : vvv

Dato : 22-11-04 21:30

> [...]
> bakken på toilettet, og en af mine gjorde præcis det samme, da hun var
> yngre - de senere år er vanen faldet væk. Og nej, hun har aldrig fejlet

Sjovt
Jeg var overbevist om at min Ulrikke var den eneste der havde fået den
fjollede ide om at deltage i kollektive toiletbesøg, den er sikker hver gang
jeg skal slå en streg. Så skal hun også lige af med lidt, gad vide hvad de
tossede dyr tænker når de gør det?

vv

Fra : Pia Nave

Dato : 22-11-04 21:47

vvv wrote:

> [...]
> jeg skal slå en streg. Så skal hun også lige af med lidt, gad vide hvad de

Det er pudsigt nok, for ingen af mine andre katte gør det (og har aldrig
gjort det), men Amigo kommer også luskende hver gang jeg går på det
lille hus
Og arme den der vover at lukke døren efter sig, når man går ud for sig
selv. Så bliver der padlet på døren til den heeelt store guldmedalje
Står døren til genglæd lidt på klem, kommer han ud og deltager med
vellyst Ligesom ham også gerne deltager i at trække ud i wc-papiret
I kan tro sådan en wc-rulle kan nå langt omkring her i huset.

Så jo.....vi må vel konstatere at det nærmest _må_ være noget med det
kollektive.....eller måske bare det simple tossede

--
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Mvh. Pia og 4-kløveret

Fra : Allan

Dato : 22-11-04 22:35

"vvv" <?@?> skrev i en meddelelse
> [...]
> gang
> jeg skal slå en streg. Så skal hun også lige af med lidt, gad vide hvad de

Ja nu er jeg helt rolig.
Det ser jo ud til at det er helt normalt.

Mvh Allan

Fra : Kate

Dato : 23-11-04 20:22

"Allan" <Allan_roskilde@hotmail.FJERNcom> wrote in

> Det ser jo ud til at det er helt normalt.

Hehehe, normal i sammenhæng med katte *fnis*

Nå, det var jo ikke det jeg ville sige

Mowgli kommer også ofte ud på wc når jeg er der ude. Det ser faktisk ud
som om han bare sidder der. Nu har mine bakker låg på, så jeg ved ikke
om han tisser, men i samme sekund jeg rejser mig for at trække ud
springer han op på tønden, uden at skrabe i kassen. Han skal jo se
vandet i tønden Da han nor,alt godt kan grave sig ned til
underboen, har jeg ham mistænkt for bare at sidde der når jeg nu bare
sidder dér Altså som de andre er inde på, ren hygge.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.