W98 og probs med Fast Ethernet
Fra : Hans Paulin

Dato : 21-11-04 19:54

Jeg har for længe siden lavet et netværk mellem min W98SE-maskine og en XP
via Fast Ethernet - ingen problemer dér.

Siden er endnu en XP-maskine kommet til og efter en formatering og
indlæsning af SP2 ved begge XP'er har jeg kunnet lave et netværk mellem de
to - men ikke længere til min 98'er.

Jeg har prøvet flere dage nu, men min 98'er kan kun se sig selv - i XP-eren
er der i det mindste et ikon ved uret der viser at der er 2
lan-forbindelser.

Værdierne og hardwaren for de to netværk er de samme, fildeling osv. er
slået til - men det hjælper ikke noget.

Anyone?
Hans