lyd og grafik problem med Asrock K7S41
Fra : Nicolaj C.

Dato : 21-11-04 16:05

Hej - mb sidder i en ny discount pc - jeg har nu prøvet dette bundkort med
både XP og 2003windows.
I begge tilfælde er lyden ubrugelig fuld af hvid støj og grafikken ved
video/dvd er underlig forurenet. Har både prøvet nyeste drivere fra Asrock
og fra medfølgende cd. Ingen forskel.

Anyone ?

Fra : kenzo

Dato : 21-11-04 18:24

"Nicolaj C." <fjernmigspamnic@events.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> I begge tilfælde er lyden ubrugelig fuld af hvid støj og grafikken ved
> video/dvd er underlig forurenet. Har både prøvet nyeste drivere fra Asrock

Hvid støj ?
og
forurenet grafik ?
det må da en nærmere forklaring til

Fra : Nicolaj C.

Dato : 21-11-04 21:02

"kenzo" <kenzo21 FJERN @sol.dk> wrote in message

> "Nicolaj C." <fjernmigspamnic@events.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
hæ, hæ
hvid støj = gængs betegnelse, men kendes fra en FMradio der ikke fanger en
station. alle freq.
forurenet grafik - hjemmebrygget betegnelse - svarer nærmest til sne på
tv-skærmen, hvor signalet kun går delvist igennem.

Fra : kenzo

Dato : 22-11-04 15:21

> [...]
> forurenet grafik - hjemmebrygget betegnelse - svarer nærmest til sne på
> tv-skærmen, hvor signalet kun går delvist igennem.

Ok det har sgu aldrig hørt før