Kan det være orm?
Fra : jegbjerg

Dato : 20-11-04 19:34

Vores killing på 6 måneder har uden synlig grund fået det dårligt.
Tirsdag spiste hun ikke ret meget og var slet ikke sig selv. Om
aftenen kastede hun galde op. Vi kontaktede vagtdyrlægen, som sagde at
vi skulle komme med hende onsdag. Det gjorde vi så og hun fik noget
febernedsættende samt antibiotika til tre dage. Da vi kom hjem spiste
hun mad med det samme og virkede til at hun havde det fint igen.
Torsdag sidst på eftermiddagen kastede hun så op igen. Efter det
virkede hun til at have det meget bedre og ville gerne lege med os og
var næsten som hun plejer at være. Fredag, hvor hun både spiser og
drikker godt tager vi hende med os på weekendtur. Hun spiser godt
under turen og virker til at være ok. Sidst på aftenen kaster hun op
igen og vi kontakter vagtdyrlægen, da vi ikke har det godt med det.
Han kan ikke tage stilling til noget som helst og siger at vi skal
kontakte egen dyrlæge i dag. Da vi står op har hun igen kastet op og
vi ringer til egen dyrlæge som siger at vi skal komme med hende
mandag, så de kan kigge på hende igen.. I dag har hun ikke været helt
sig selv, men har haft overskud til at bide og rive i os, som hun
plejer.. Vi spekulerer nu på om det kan være orm, der generer hende..
Er der nogen der har oplevet noget lignende????

Mange hilsner fra Kittes mor
Anne-Marie

Fra : stinamus

Dato : 22-11-04 20:03

Hej Anne Marie

Jeg har været den samme tur igennem med min maineCoon da hun var ½ års
tid. Det viste sig at det var i de perioder vi fodrede med Hill´s
killingtørfoder at det gik galt. Nu her et år efter gav jeg lige kattene
en prøvepose af Hill´s...og hunkatten brækker sig igen. Hvis jeg var jer
ville jeg gå til noget andet foder, da det kunne være en intolerance
reaktion.
Held og lykke

Stina

http://www.kandu.dk/

Fra : jegbjerg

Dato : 28-11-04 01:09

Hej Stina!

Orm var det ikke. Jeg gav hende ormekur og der var intet at se.
Nu en uge senere spiser hun på livet løs og er sig selv igen. Jeg vil
faktisk sige at hun spiser endnu mere nu, men hun har jo også en hel
del der skal indhentes!
Hvad der gjorde at hun fik det dårligt, ved jeg ikke og det finder jeg
sikkert heller aldrig ud af. Men dejligt er det, at hun har det godt
igen!!

Hills guffer hun i sig og så får hun ind imellem lidt vådfoder fra
Animonda - sidst nævnte er bare det bedste! Når hun ser pakken bliver
hun helt elektrisk og ved slet ikke hvad hun skal gøre ved sig selv
*SS*

Mange knus
Anne-Marie - Kittes mor

Fra : Judith Janniche

Dato : 23-11-04 13:10

jegbjerg@12move.dk (jegbjerg) skrev:
>Vores killing på 6 måneder har
> [...]
Hej...

Jeg har selv en kat, der lige har fået ormekur...Han havde de
samme symtomer, du beskriver her...såå mit bud..tror det er orm..
men er desværre ikk dyrelæge:0)

Mvh. Angel